15 שנה ליוטיוב: אלו השירים עם הכי הרבה צפיות. צילום מסך מיוטיוב

15 שנה ליוטיוב: אלו השירים עם הכי הרבה צפיות

יוטיוב מציינים היום (ו') 15 שנה. לרגל החגיגות בדקנו לאילו שירים בינלאומיים יש את הכי הרבה צפיות - מנחשים מי במקום הראשון?

ה-14 לפברואר הוא לא רק הוולנטיין, אלא גם יום ההולדת של יוטיוב. האתר הפופולארי הוקם ב-14 לפברואר 2005 - מה שאומר שהשנה הוא חוגג 15 שנים להקמתו. יוטיוב מאפשר להעלות ולצפות במגוון רחב של סרטונים כמו וולוגים של יוטיוברים מצליחים וגם סרטונים של חתול חמוד, אך גם הדרך למוזיקאים לשתף את שיריהם ויצירותיהם, לרבות קליפים - קבלו את הקליפים המוזיקליים הבינלאומיים ששברו שיאי צפיות!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Gangam Style של פסי – 3 וחצי מיליארד צפיות

למקום החמישי הגיע הלהיט הקוריאני של 2012 , אותו כולם זמזמו ורקדו על אף שלא כולם הבינו את המילים. פסי הראה לכולם שלא צריך לבוא דווקא מארצות הברית כדי להצליח עד כדי כך בעולם ופתח צוהר ענק לז'אנר ה-KPOP.

 

"Uptown Funk" של מארק רונסון וברונו מארס – 3.7 מיליארד צפיות.

הלהיט הגדול של ברונו מארס הגיע למקום הרביעי. השיר הסוחף גרם לנו לרקוד כל פעם מחדש. אפשר ממש להגיד שהוא אפיין את העשור הקודם ובדיוק בגלל זה אנחנו מבינים איך הוא קיבל כזאת הערצה מצופי היוטיוב.

 

"See you again" של וייז קאליפה וצ'ארלי פות -4.4 מיליארד צפיות.

שיר הנושא של הסרט "מהיר ועצבני 7" הגיע למקום השלישי של הרשימה. השילוב בין הקול השקט של צ'ארלי עם הפסנתר וראפ של וויז משתלבים מושלם בשיר וגרמו לו לחצות את רף הארבע מיליארד צפיות. אפשר גם להגיד שיכול להיות שגל גדות שמופיעה בקליפ הביאה להם מזל - אבל מעבר לזה, עצם זה שהוא הוקדש לפרידה הכואבת מכוכב הסרט, פול ווקר, שנהרג בתאונת דרכים בזמן הצילומים.

 

"Shape of you" של אד שירן -4.6 מיליארד צפיות

למקום השני מגיע הזמר הג'ינג'י האהוב העלינו עם השיר שכולנו שרנו אותו ב-2017 ובישראל הוא גם הוגדר כשיר העשור בגלגלצ. שיר האהבה המתוק עם הביט הקצבי הצליח לשבור את הרשת ולגמרי יזכר כאחד השירים הכי טובים של אד, על אף הקאבר של עומר אדם.

 

"Despacito" של לואיס פונסי ודדי יאנקי - 6.6 מיליארד צפיות

הצמד מגיע למקום הראשון של הרשימה והקליפ זכה למספר הצפיות הגבוה ביותר - עם פער עצום מהמקום השני. לואיס פונסי ודדי יאנקי שמו את הסגנון הרגאטון והלטיני על המפה וגם הם הוכיחו שלא צריך לשיר באנגלית כדי להגיע להישג המטורף הזה מסביב לעולם.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות