תחפושת מוזיקלית: הקליפים שמזכירים לנו את פורים. צילום: דניאל קמינסקי ויוטיוב

תחפושת מוזיקלית: הקליפים שמזכירים לנו את פורים

אחד מהחגים השמחים והאהובים שיש לתרבות שלנו להציע הוא ללא ספק חג התחפושות ואוזני ההמן, חג פורים! בכדי להפוך את החג ליותר שמח ממה שהוא, מצאנו עבורכם את הקליפים והשירים שיכניסו אתכם לאווירה של החג

היום (ב') כל הארץ, דרך צום תענית אסתר שמתקיים היום, מציינת את חג הפורים. בגלל פורים אנו מביאים לכם את השירים הכי ססגוניים, מקפיצים ומלאי תחפושות שיעשו לכם את החג - מנטע ברזילי ועד מארון 5.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

באסה סבבה - נטע ברזילי

השיר הראשון בכתבה זו של חג הפורים הוא השיר "באסה סבבה" המוצלח של נטע ברזילי, אחת הזמרות פורצות הדרך והמצליחות שיש כיום בארץ. מעבר לקלילות והאופן שבו הצליחה ברזילי לגרום לנו להתאהב בעוד שיר שלה,יש באופי השיר והקליפ משהו מעצים. במהלך הקליפ ברזילי מחליפה מספר אאוטפיטים, נוהגת ברכב ורוד ממסטיק, נוקמת בבחור שנטש אותה בחופה וכל זה רק בשלוש דקות ושש שניות. מדובר בשיר מקפיץ, קליפ מדהים ונטע אחת. אם זה לא השיר המושלם לאווירת פורים, אנחנו לא יודעים איזה שיר כן. 

 

פאוץ'- נועה קירל

אם עוד לא החלטתם למה להתחפש, או שנתקעתם בלי תחפושת וזו הדקה ה-90 אנחנו ממליצים לכם לצפות בקליפ המרענן של נועה קירל. כך, תוכלו לקבל הרבה השראה לתחפושת בדקה ה-90 מלבד הפאוץ' המפורסם. השיר שהפך לאייקוני בשנה האחרונה משדר אווירה של 'פאן לי במקסימום' שמתכתבת באופן מושלם עם האווירה המתבקשת של פורים. אם חשבתם שאסתר המלכה היא הדמות הנשית החזקה שאפשר להתחפש אליה, תשנו כיוון - נועה קירל היא לגמרי עוד אופציה. 

 

‏I like it - Cardi B, Bad Bunny & J Balvin

חשבתם שלא תגיע האווירה הברזילאית? הקרנבל הברזילאי הגיע לעדלאידע הישראלית! בעיבוד מוצלח לשיר האייקוני של פיט רודריגז "I Like It Like That" שביצעו קארדי בי, ג'י באלווין ובאד באני אפשר לראות את הרקדניות לבושות בלבוש הצבעוני, האווירה הלטינית והיפה שהשיר מפיץ וכמובן שהמראה של מבצעי השיר. ללא ספק, הלהיט מכניס אותנו לאווירת פורים ובגדול!

 

Queen - I Want To Break Free 

ואם מסיבה עסקינן, קשה שלא לחשוב על הלהקה שהשם השני שלה הוא מסיבה,Queen".השיר "I Want To Break Free" של הלהקה הוא השיר המושלם לפורים. בין אם אנו עוסקים בשיר המקפיץ והאהוב של הלהקה שמעודד לעצמאות, חופש, שחרור וזיקה לפריצה גדולה, ובגדול משדר שמחה והנאה אמיתית, ובין אם אנו עוסקים בקליפ שבו סולן הלהקה פרדי מירקורי וכל חברי הלהקה מתחפשים לנשים - מדובר בשיר שמותאם לפורים. נתאר את השיר והקליפ בשני מילים? קלאסיקה לפורים. 

 

Taylor Swift - You Need To Calm Down

השיר האחרון שלנו לכתבה הוא השיר האהוב של טיילור סוויפט, “You Need To Calm Down” שיר שהוא מסיבה של אהבה, חיוביות ופיוס. הססגוניות שבקליפ בולטת ביותר, אם זה בתפאורה, הלבוש והמגוון של משתתפי הקליפ ואם זה לבושם. בין כל אלה, הקליפ סיפק לנו רגע שנזכור לעוד הרבה זמן, הפיוס בין קייטי פרי לטיילור סוויפט התרחש בשיר זה. התוכן של השיר יפה, אמיתי ורלוונטי במיוחד לתקופה זו. חג שמח מפרוגה!

 

 

 

 

 

תגובות