אוהבת את עצמה: דמי לובאטו חוזרת עם שיר על קבלה עצמית. gettyimages_il/ Rachel Murray

אוהבת את עצמה: דמי לובאטו חוזרת עם שיר על קבלה עצמית

לאחר שלוש שנים שלא שמענו שיר חדש מדמי לובאטו, היום (ו') הזמרת חוזרת ובגדול אל המוזיקה ומוציאה שיר חדש הנקרא "I Love Me" שמסמן את הקאמבק הגדול שלה

את דמי לובאטו הכרנו אי שם ב-2008 כאשר כיכבה בסרט דיסני "קאמפ רוק" ומאז היא הפכה לאחת מהכוכבות הכי גדולות בעולם. למרות ההצלחה או אולי בעקבות ההצלחה לובאטו הייתה צריכה להתמודד עם הפרעות אכילה ובעיות נוספות. בעקבות בעיות אלו לא שמענו מלובאטו כבר שלוש שנים, עד חודש שעבר שבו היא הופיעה עם שיר חדש בגראמי ושרה את המנון ארצות הברית בסופרבול. והיום (ו') היא חוזרת אלינו רשמית עם שיר חדש בשם "I love me" שמלווה בקליפ מיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מדבר על אהבה עצמית וקבלת עצמך איך שאתה. הזמרת בשיר מבטאת שלמרות הבעיות שהיא מתמודדת איתן היא אוהבת את עצמה איך שהיא ועם, ועל אף הפגמים האלה. כך בעצם היא מעבירה מסר לכל המעריצים שלה והוא שכל אחד צריך לקבל את עצמו איך שהוא ולהשלים עם תכונותיו וגם חסרונותיו. לגמרי שיר מעצים. האם תכננו את הטיימינג מראש, בגלל יום האישה שיתקיים בשבוע הבא?

 

בליווי לשיר לובאטו הוציאה גם קליפ מיוחד שבו אפשר לראות דמיות שמזכירות תקופות שונות בקריירה שלה. למשל: בחורה לבושה בשמלה שחורה שאותה לובאטו הייתה לובשת באחד מסיבובי ההופעות שלה וגם אפשר לראות חבורת נערים השרים ברחוב לבושים בבגדים שמאוד מזכירים את הבגדים שדמי והאחים ג'ונאס לבשו בפוסטר הרשמי של קאמפ רוק. קליפ זה מאוד מחזק את המסר של השיר שלובאטו לא מכחישה את ימי הדיסני שלה וכל הצעדים שעיצבו אותה ואת הקריירה שלה ולגמרי שלמה איתם.

דמי לובאטו
חוזרת אלינו עם העצמה © צילום מסך מאינסטגרם

האלבום החדש של דמי כבר מוכן ואמור לצאת בשנה הקרובה והוא גם מסמן תקופה חדשה, הרי זה האלבום הראשון שהיא תוציא מאז שחתמה אצל סקוטר בראון שהוא גם המנהל של גסטין ביבר ואריאנה גרנדה. אנחנו שמחים על הקאמבק, ומחכים לשמוע מלובאטו עוד ועוד!

 

תגובות