גירל פאוור: הנשים החזקות והמשפיעות בתעשיית המוזיקה. צילום: Gettyimages.IL/Kevin Winter,Amy Sussman, Scott Dudelson

גירל פאוור: הנשים החזקות והמשפיעות בתעשיית המוזיקה

אנחנו לא באמת צריכים סיבה כדי להיזכר בנשים החזקות של עולם המוזיקה, אבל יום האישה הבינלאומי שחל היון (א') הוא הזדמנות נהדרת להרים לכוכבות שאנחנו הכי אוהבים

היום (א') חל יום האישה הבינלאומי ואנחנו לא באמת צריכים סיבה כדי להיזכר בנשים החזקות של תעשיית המוזיקה העולמית - אלו שדואגות לשדר מסרים של העצמה ואהבה עצמית לכל המעריצים ובמיוחד המעריצות ברחבי העולם, אלו שנלחמות על מקומן בתעשייה, מתפסות הכי גבוה שאפשרף לא מפחדות לחשוף את הקשיים שבדרך ועל הדרך גם משחררות להיטים בקצב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דמי לובאטו

אין מישהי שיותר מתאימה לפתוח את הרשימה מאשר אחת הנשים הכי חזקות ועוצמתיות בעולם המוזיקה, הלא היא דמי לובאטו. שממש לפני יומיים שחררה סינגל חדש העוסק בהעצמה אישית (ויש שיאמרו גם נשית), וזה לא הכל. החל מהרגע בו זכינו לראות את לובאטו על המסך, גילינו אישה חזקה, שנאבקת למען המטרות שהציבה לעצמה ולמרות תהפוכות החיים והתקופה הקשה שחוותה בשנתיים האחרונות, חזרה אל קדמת הבמה במלוא הכוח והוכיחה לכולנו, שללא ספק מגיע לה להיות בראש הרשימה.  

 

אריאנה גרנדה

לובאטו לא לבד וגם החברה הטובה אריאנה גרנדה מייצגת כוח נשי וחוזק נפשי שלא נראה כמותוו אצל אף אחת אחרת ברגע שהחליטה לחזור למוזיקה לפני כשנה וחצי עם השיר "No tears left to cry" ושני אלבומים חדשים, מרגשים ונוקבים שמראים לנו שארי לא מפחדת לחשוף את רגשותיה ולשתף את הקהל בתקופה הקשה שעברה. כיום גרנדה הפכה להיות בין הזמרות הבולטות בתעשייה ומחזיקה בשיא שהיה שייך בעבר לביטלס ולא נשבר עד כה, כאשר התמקמה בו זמנית בשלושת המקומות הראשונים במצעד 100 השירים של בילבורד. בנוסף, אי אפשר להתעלם מהסינגל "God is a woman" של הכוכבת שמאדיר ומייחד את האישה. 

 

בילי אייליש

אם יש דוגמא טובה לאישה חזקה, זאת בילי אייליש שמצליחה להגיע לצמרת התעשייה המוזיקלית כשהיא רק בת 18. אייליש יוצרת, כותבת ומפיקה את כל שיריה שהפכו להיות מקור הזדהות ומפלט לנערים ונערת רבים, מחזיקה בחמישה פרסי גראמי בהם זכתה בשנה האחרונה ומצטרפים לפרסים רבים נוספים בזכות העשייה והעבודה הקשה. ובעצם, מה יותר מעצים מאישה שכבר מגיל קטן הפכה לכוכבת בינלואמית?!

 

טיילור סוויפט

אישה חזקה זו אישה שלא מוותרת, לא שותקת ותמיד אומרת את מה שהיא חושבת ומרגישה. וטיילור סוויפט עושה את זה מצויין. היא דואגת לשמור על פאסום וכבוד עצמי אבל גם לעקוץ את מי שרק מעז להסתכסך איתה. היא שומרת על עצמה ועל החברות הטובות שלה, ומי שרק יחשוב לפגוע בה, יקבל שיר שנכתב עליו ויהפוך בן רגע לעוד להיט שיעמוד בראש המצעדים. כן, כזאת היא סוויפט, היא הופכת את הבעיות והקשיים ללהיטים רווחיים ומצליחים במיוחד, אם זו לא אישה חזקה, אנחנו לא יודעים מי כן.

 

ביונסה

טוב, לא באמת חשבתם שנכתוב על העצמה נשית ולא נכניס את ביונסה לרשימה. המלכה האם ומי שדואגת להאדיר ולהעצים נשים כמעט בכל מה שהיא עושה. גם ביונסה נמצאת בתעשייה מגיל צעיר מאוד והיא הצליחה למרות כל המכשולים לבסס את מעמדה כאחת מהנשים המצליחות ביותר בעולם - מבחינת מוזיקה, עשייה ועסקים - בייונסה נחשבת לאחת מהנשים החזקות, הדעתניות והשולטות בעולם המוזיקה. עם כזה כח וכאלו אנרגיות זה ברור למה אחד מהשירים המצליחים שלה הוא " Run the World".

 
תגובות