נמצאים בבידוד? השירים שיעבירו לכם את הזמן . צילום: gettyimges.IL Rich Fury

נמצאים בבידוד? השירים שיעבירו לכם את הזמן

בימים האחרונים יותר ויותר אנשים נכנסים לבידוד עקב וירוס הקורונה ולכן הכנו פלייליסט מיוחד שיעביר לכם את הזמן בבידוד

התפשטות הקורונה הולכת וגדלה, עד כדי כך שמספר הישראלים שחולים בנגיף עומד על 100. אך מעבר לכך, ישנם מעל ל-30 אלף ישראלים בבידוד ביתי. אם אתם חלק מהם, אז הכתבה הזו בדיוק בשבילכם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Adore You - הארי סטיילס

אחד הסיגנלים האחרונים של הזמר האהוב הארי סטיילס מאלבומו האחרון. שיר מדהים ומיוחד שאנחנו לא יכולים להפסיק להאזין לו. אנחנו בטוחים שתאהבו לשמוע את השיר הזה ובכלל את כל האלבום האחרון של סטיילס.

 

Juice - ליזו

בשנה האחרונה הזמרת ליזו נכנסה לחיינו בסערה. השיר השני בפלייליסט שלנו לבידוד הוא "Juice" שיר מקפיץ ומרענן שמזכיר מאוד את שנות ה70. השיר מכניס שמחה לחיים שלנו וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים בזמן הבידוד המייאש.

 

No Time To Die - בילי אייליש

השיר הבא בפלייליסט שלנו הוא של הזמרת בילי אייליש כחלק מהסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד. שם השיר הוא "לא זמן למות" ואנחנו חושבים שהשיר הזה טוב לבידוד כי אנחנו בעצם אומרים לקורונה, זה לא הזמן שלנו למות הבידוד יציל אותנו.

 

What A Man Gotta Do - האחים ג'ונאס

לפני שנה בדיוק האחים ג'ונאס עשו קאמבק מטורף והוציאו אלבום מצליח. השיר שנכנס לפלייליסט בידוד שלנו הוא What A Man Gotta Do" והוא הסינגל הראשון מהאלבום החדש שעתיד לצאת ללהקת האחים. שיר מצוין שיעביר לכם את הבידוד בצורה הטובה ביותר.

 

Don't Start Now - דואה ליפה

השיר שסוגר את הפלייליסט שלנו הוא "Don't Start Now" של הזמרת דואה ליפה. מדובר בסינגל הראשון מהאלבום החדש של הזמרת שעתיד לצאת בקרוב. הוויב המצוין של השיר יגרום לכם למסיבה בחדר במהלך הבידוד. סוגר את הפלייליסט בצורה הטובה ביותר.

 

 

 

תגובות