איתי לוי מצטער על הצעת הנישואין בסינגל החדש. צילום מסך מאינסטגרם

איתי לוי מצטער על הצעת הנישואין בסינגל החדש

אחד הזמרים היותר אהובים ומצליחים שיש לנו בישראל, איתי לוי משחרר הבוקר סינגל חדש, "הולכת יחפה". גם בשיר הנוכחי יש אזכור לפרידה מהדר חיון

לאחר ששרף את במות הפסטיגל בחנוכה האחרון, כיכב במספר קמפינים גדולים ונכנס לכולנו ללב כחלק מפאנל השופטים של "הכוכב הבא לאויוויזיון", איתי לוי, אחד השמות הכי מוכרים (ואהובים!) בתעשיית המוזיקה השראלית היום, משחרר הבוקר (ג'), סינגל חדש "הולכת יחפה",  תוך כדי שמתכונן להופעה הגדולה עם אייל גולן מעלים באצטדיון בלומפילד לעיני 30 אלף איש בקיץ הקרוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הסנגל כתבו והלחינו, המפיקים דולב רם ופן חזות, שאחראים בעצמם על סינגלים שכבשו את מצעדי המוזיקה בישראל. הסינגל מתוך אלבום EP שייצא בשבוע הבא ויכלול בתוכו 6 שירים חדשים, בניהם גם "הולכת יחפה" שיהיה לשיר נושא האלבום. כבר בתחילת השיר יש אזכור נוסף לפרידה מהארוסה, הדר חיון, כלוי מתחרט על הצעת הנישואים המהירה וכותב: "הולך ממך הולך ומצטער על הטעות שהוצאתי לך טבעת ועכשיו אני חצי בן אדם, היו ימים שיצאתי מהדעת ונכון גם אני לא מושלם"  

 

גם הפעם לוי לא מכאזב, לאחר ששחרר מספר סינגלים שהפכו במהירות להצלחה מסחררת והפך לאחד השמות הגדולים והאהובים בתעשייה עם הישגים מטורפים, אין ספק שגם הפעם כמו תמיד, מצליח לוי עם הקסם והקול הייחודי לרגש ולהפתיע אותנו. אנחנו אהבנו מאוד את השיר ולא יכולים לחכות יותר לאלבום המלא!

תגובות