מקפצה ענקית בקריירה שלה: דואה ליפה מוציאה אלבום חדש בשל ההדלפות. צילום מסך מהיוטיוב (Dua Lipa)

מקפצה ענקית בקריירה שלה: דואה ליפה מוציאה אלבום חדש בשל ההדלפות

זמרת השנה דואה ליפה מוציאה מוקדם מהצפוי אלבום חדש בשם ״future nostalgia” בשל ההדלפות שלו ברשת, והוא כולל סיבוב הופעות וסירטון למעריצים. האם ההוצאה המוקדמת של האלבום השתלמה? ביקורת אלבום

זאת ללא ספק תקופה בא זמרים פחות עוסקים בעבודה חסרת מעצורים ובעיקר עסוקים בלייבים באינסטגרם, אך הזמרת דואה ליפה הודיעה לעוקבים שלה ביום ג' שהאלבום החדש שלה עומד לצאת בקרוב. ביום ד' היא שיחררה שיר חדש מתוך האלבום, והיום (ו') היא מוציאה אלינו את האלבום המלא, לאחר שכבר הודלף ברשת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הזמרת שעבדה על האלבום במשך שנתיים, והוא השני במספרו לאחר ההצלחה הגדולה של הראשון והפריצה למוזיקה, למעשה נאלצת להוציא את אלבומה החדש “future nostalgia” שכבר כולל בו את הלהיט הגדול ״don’t start now” שבוע מוקדם מהרגיל. 

© צילום מסך מהיוטיוב

הבשורה על הקדמת האלבום אומנם מאוד שימחה את מעריציה של דואה ליפה אך אצלה המקרה יצר חשש. היא ספרה בסירטון למעריצה שהפך לויראלי במהירות שהאמת היא שהזמרת בכלל לא רצתה שזה יקרה. אחרי עבודה קשה על אלבום דואה לא זכתה להוצאת האלבום כמו שציפתה. בראיון נוסף ל-BBC הוסיפה שהיו לה רגשות מעורבים אם להוציאה האלבום בזמן הזה בתקופה כזאת. היא ספרה שלפי דעתה אולי זה לא הזמן אך מצד שני אולי מה שאנחנו צריכים עכשיו זה מוזיקה והנאה.

אחד הסיגנלים האהבים עלינו ביותר באלבום החדש הוא ״don’t start now” שהוא גם הראשון והמצליח ביותר מבין השלושה שיצאו בנתיים, שחוץ מלהופיע בכול פלטפורת הטיקטוק ולהגיע למקום השני במצעד ה-100 של בילבורד - הוא גם זכה בכמעט 200 מיליון צפיות שללא ספק מכתיר אותו ללהיט אמיתי.

 

השיר השני שיצא ממש לאחרונה גם הוא מהאלבום החדש הוא ״physical” - שיר ספורטיבי, שהייתם רוצים לשים באוזניות כשאתם באימון. גם בשיר וגם בקליפ אנחנו מרגישים אווירת 80s וכך דואה ליפה הופכת את השיר לייחודי עוד יותר.

 

הסינגל ״break my heart” שיצא לפני מספר ימים (ד') הוא ללא ספק אחד הסינגלים האהובים עלינו מבחינה ווקלית שכמו הסינגל הקודם מזכיר לנו גם את אווירת האייטיז ואפשר לומר שמזכיר לנו בצורתו את הקליפ ״new rules” מהאלבום הראשון. הוא קליט כבר על ההתחלה אבל בצלילים שלו תשמעו קצת מהיבטים של ״another one bits the dust” של להקת קווין. ללא ספק שיר מעולה, וישנו משפט בשיר שמתאים בדיוק לתקופה זו: ״I would've stayed at home״.

 

יחד עם הסינגלים יצא גם השיר של האלבום - ״future nostalgia”. יש לו קצב פופ שסוחף לאורך כל השיר וכמובן אווירת האייטיז שנוחתת גם שם וללא ספק נותנת לנו רשמית להכתיר שבאלבום הזה ליפה הצליחה לשלב הרבה משנות ה80 יחד עם פופ עדכני.

 

בכתיבת האלבום לקחו חלק גם אמנים כמו מקס מרטין, קייטי פרי והמפיק של ״girls like you” ג׳יסון אוויגן שתורמים את הידע שלהם לאלבום הפופ. יחד עם זאת באלבום תמצאו גם הרבה שירים מעולים כמו ״cool” שמזכיר לנו את סגנון השירים של ריטה אורה, ״levitating” שבהחלט היינו שמחים שיצא סינגל ממנו כי יש לו המון פוטנציאל. אחד השירים שאולי פחות מתאימים לאלבום הוא ״pretty please” שאומנם נשמע שיר מקפיץ אך מצד שני לא מתאים לאווירה שאותה דואה מנסה לייצר לאורך כל האלבום.

 

השיר “hallucinate” בהחלט מוסיף לנפח של האלבום והוא בין האהובים עלינו עד כה. ״love again” מביא את אפקט הכינורות לאלבום והוא קליט ביותר. ״god in bed” אולי הסיבה האמיתית להקשיב לאלבום, הוא אומנם כמעט האחרון ברשימה אבל הוא שיר שמושך את האוזן וכובש את האלבום. השיר האחרון ברשימה הוא ״boys will be boys” שסוגר את האלבום ואפשר לומר אחריו שהאלבום הוא פשוט הצלחה ומקפצה ענקית בקריירה המוזיקלית של דואה ליפה.

 

האלבום מעולה, השירים שבו מלאי אנרגיות ופופ בצורה מיוחדת שמוציאה הרבה מהייחודיות של דואה ליפה. האלבום הוא פופ טוב שמשלב צבעים חדשים, סגנון אייטיז וקליפים עם סטייל שאי אפשר להתעלם מהם ממש כמו הראשון. האלבום השני הוא הוכחה שאפשר לשמור על פופ עדכני שלא קופץ להיות צעקני ושומר על דואה ליפה כמו שאנחנו מכירים. אנחנו ממש מצפים כבר לשמוע מה אתם חושבים על האלבום כי אנחנו מאוהבים!

תגובות