סיכומוזיקלי: משתתפי "הכוכב הבא" שרים מהבית. רונן אקרמן, קשת 12

סיכומוזיקלי: משתתפי "הכוכב הבא" שרים מהבית

בזמן שכולנו מנסים להתרגל לשגרה החדשה שנכפתה עלינו, עולם המוזיקה לא עוצר וכך גם בישראל - יצאו שירים חדשים וטובים במהלך השבוע. אספנו לכם אותם, כדי שיהפכו לכם את סוף השבוע לכמה שיותר שמח. והשבוע: שחקני הבימה בשיר מרגש ומעודד, כוכבי התוכנית "הכוכב הבא" בביצוע לשירו של אריק איינשטיין וגם: הביצוע המשותף של קרן פלס ועדן חסון

אם בא לכם להתמלא במחשבות חיוביות ומעודדות לקראת הסופ"ש, זה בדיוק הזמן המתאים! בואו לשמוע את כל מה שחדש במוזיקה הישראלית. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בר גרוצקי - If It Feels Right

אחרי שהלך על כיוון של חו"ל, הזמר והיוצר בר גרוצקי שיחרר השבוע את הסינגל השלישי מתוך אלבום ה-EP הבינלאומי שלו. השיר, אותו כתב והלחין גרוצקי בעצמו, הוא לגמרי שיר מעולם אחר! מעבר לכך שלזמר יש גוון קול מיוחד שלא שומעים בכל מקום, השיר עצמו הוא שילוב של מוזיקה קסומה עם משהו מסקרן, אפילו מסתורי, מה שלגמרי גורם לנו לרצות לשמוע עוד!

לסיכום: משהו שלא שומעים כל יום

 

דורון ביטון - יום שכולו טוב

השבוע הצליח הזמר דורון ביטון להעלות לנו חיוך על הפנים, בזכות הסינגל החדש שלו, "יום שכולו טוב", אותו כתב והלחין בעצמו. הסינגל מתאים בדיוק לתקופה שאנחנו נמצאים בה. הוא מדבר על כך שלמרות שהכל נראה חשוך לפעמים, ואולי קצת מבלבל ומפחיד, תמיד אפשר למצוא את האור ואת הדברים החיוביים. ביטון מראה לנו שאופטימיות מנצחת את הכל!

לסיכום: עשה לנו יום שכולו טוב

 

שיר עידוד - התיאטרון הלאומי "הבימה"

לפני כשבועיים פרסם הפזמונאי האהוב נעם חורב, שיר במיוחד לתקופה האחרונה, לו קרא "שיר עידוד". והנה, שבועיים אחרי, עם לחן של הזמר והיוצר רמי קלינשטיין, התגייס התיאטרון הלאומי "הבימה" כדי להעלות לכולנו את מצב הרוח ושחרר את "שיר עידוד" בביצוע להקת שחקני התיאטרון, וביניהם שחקנים וזמרים גדולים ואהובים, כמו רוני דלומי, אגם בוחבוט, טל מוסרי, חני נחמיאס, ועוד רבים נוספים, בשיר וקליפ שמצליחים לעודד אותנו ולגרום לנו לחייך.

לסיכום: לגמרי מעודד! 

 

חנן בן ארי - געגועים לבני אדם

בצל הקורונה שמסתובבת בחוץ, שיחרר אתמול (ה') הזמר חנן בן ארי שיר שתואם לאווירת השגרה המבאסת אליה אנחנו עדיין מנסים להתרגל. את השיר ״געגועים לבני אדם״ הלחין בן ארי עצמו וכתב יחד עם ליאור אנגלמן, והוא מתאר בדיוק את כל מה שקורה בעולם בתקופה האחרונה. בשיר מתוארת המציאות של הבידוד וההסגר - “געגועים לבני אדם, פתאום שורפת הבדידות״. אנחנו לגמרי מתחברים אל השיר, שגרם לנו לחשוב קצת על כל המצב ולהבין את הכובד של הדבר, ולחלוטין מרגישים געגועים לבני אדם. מזל שבימי קושי כאלו אפשר למצוא קצת נקודות אור כמו המוזיקה.

לסיכום: תמיד יודע לקלוע בול

 

כפיר צפריר - כוכב אחר 

עוד חידוש מעניין במוזיקה הישראלית השבוע הוא שם שיחסית חדש לאוזניים שלנו, אבל אנחנו כבר מתים עליו! כפיר צפריר משחרר את הסינגל ״כוכב אחר״ ומקדיש אותו לאחיו הקטן, כאשר השיר בעצם נכתב עליו ועל החרדות מהתקדמות הטכנולוגיה. בנוסף, בימי הבידוד האלו צפריר מפתיע נערים שחוגגים את יום הולדתם לבד בשל נסיבות הקורונה, מתקשר אליהם ומופיע מולם בלייב. אין כמו אנשים שעושים מוזיקה וגם מוסיפים אליה ערך מוסף, ואנחנו יותר מבטוחים שאנחנו עוד נשמע ממנו המון.

לסיכום: ריגש אותנו

 

הראל מויאל - רק איתך

עוד זמר שמשחרר סינגל חדש השבוע הוא הראל מויאל עם השיר ״רק איתך״, שגם כתב והלחין בעצמו יחד עם נדב אסולין. אל התודעה שלנו פרץ מויאל אי שם בשנת 2004 כאשר זכה בעונה השנייה של התכנית ״כוכב נולד״, אך בתקופה האחרונה זה כבר כמה חודשים שלא שמענו ממנו. אחרי כמעט שנה בלי שום סינגל חדש, מויאל מוכיח שוב שהוא כאן כדי להישאר. אנחנו כבר הוספנו לפלייליסט ולגמרי מכורים!

לסיכום: שמחים שחזרת!

 

שווה בבידוד

כוכבי "הכוכב הבא" אוהבים להיות בבית

בימים האחרונים יזמו בקשת 12 ו"טדי הפקות" גרסת קאבר לשירו האהוב של אריק אינשטיין ז"ל, "אוהב להיות בבית". את הקאבר ביצעו מנחי, שופטי ומשתתפי התוכנית, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות השהייה בבתים ועל הדרך הצליחו לגרום לנו לחייך קצת, לצחוק ולהתמלא באנרגיות חיוביות. אין עליהם!

רן דנקר ועילי בוטנר חוזרים לאלבום "שווים"

השבוע נפגשו רן דנקר ועילי בוטנר בסלון ביתו של דנקר, בו עשו לייב מיוחד באינסטגרם, ובו ניגנו לפי הסדר את האלבום המשותף שלהם, "שווים", שיצא בשנת 2007. חלק מהשירים הם שירים שדנקר ובוטנר לא ביצעו כבר למעלה מעשור, מה שגרם להתרגשות גדולה אפילו יותר. אחרי הלייב, דנקר פרסם בערוץ האינסטגרם שלו את הביצוע לשיר אותו הוא אוהב במיוחד, "12 שנים", מתוך האלבום, וגרם לנו להתרגש מאוד ועל הדרך להיזכר בכמה רגעים נוסטלגיים.

קרן פלס ועדן חסון 

בסוף השבוע שעבר שחררה קרן פלס סינגל חדש בשם ״שמש תכנס״. כחלק מכל הופעות הלייב שמבצעים אמני ישראל בעקבות וירוס הקורונה, השבוע זכינו לראות ולשמוע הופעה בלייב של גלגלצ של שני אמנים מדהימים: פלס יחד עם הזמר עדן חסון. במהלך הלייב ביצעו השניים דואט לסינגל החדש של הזמרת, ואנחנו פשוט לא יכולנו להישאר אדישים לעניין. חוץ מהעובדה שהסינגל פשוט מדהים בפני עצמו כשקרן שרה אותו, השילוב של עדן חסון בתוך הביצוע מוסיף עוד צד מעניין לשיר. התאהבנו ואנחנו לא יכולים לחכות לשמוע עוד דברים משותפים מהשניים!

 

 

 

 

תגובות