אין כמו הבית: הפלייליסט שיעביר לכם את הזמן בלי לצאת. צילום מסך מתוך יוטיוב

אין כמו הבית: הפלייליסט שיעביר לכם את הזמן בלי לצאת

אמש (ד') נכנסו לתוקפם ההנחיות החדשות, שאוסרות עלינו להתרחק יותר ממאה מטרים מהבית. אנחנו יודעים שזה מבאס ונמאס כבר להיות בבית, לכן הכנו פלייליסט מיוחד שיעזור לכם להתאזר בסבלנות עוד קצת כי בתכלס, אין כמו בבית

אם הייתם אומרים לנו לפני חודש שנוכל להיות בבית כל היום מול הנטפליקס והטלוויזיה ובלי בית ספר לקום אליו כל בוקר זה היה נשמע לנו קצת כמו חלום. ואכן החלום התגשם ומתחיל קצת להפוך לסיוט. עברו כבר שבועיים מאז שבוטלו הלימודים בבית הספר ואנחנו תקועים בבית. כבר מתחיל להימאס לנו להישאר בבית כל היום וההגבלה של משרד הבריאות שאומרת שאסור להתרחק יותר מ-100 מטרים מהבית בטוח לא עוזרת למורל שלנו אבל, מכיוון שחשוב מאוד להישמע להנחיות, הכנו לכם פלייליסט מיוחד עם כל השירים שדווקא עושים חשק להישאר בבית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Home  - ניק ג'ונאס

נתחיל את הרשימה עם שיר הנושא של סרט האנימציה "פרדיננד" (שהוא אחלה סרט לצפות בו עכשיו). השיר מדבר על ה"מקום" שבו אנחנו מרגישים הכי בנוח והכי אהובים, שהוא הבית. גם אם כבר קשה להיות בו כל היום, בבית אנחנו עטופים בבני משפחתנו, אנחנו מרגישים הכי במקום הטבעי שלנו להיות פשוט עצמנו בלי בושה.

 

Work from home – פיפת' הרמוני

זה רק אנחנו או שגם אתם מרגישים שחבורת הבנות הן סוג של מגידות עתידות? לפני ארבע שנים הן הוציאו את הלהיט הענק הזה שמדבר על לעבוד מהבית. מי חשב פעם שזה באמת יקרה וכמעט עולם שלם יצטרך לעבוד מהבית? בטוח לא אנחנו. אבל מה שבטוח הוא שאפשר לנצל את הזמן הזה בבית לעשות עוד דברים חוץ מלישון ולצפות בטלוויזיה כמו לפתח תחביבים חדשים וגם ללמוד קצת, זה חשוב.

 

לשוב הביתה – ישי ריבו

ישי ריבו אומר בשיר הזה שלפעמים כשאנחנו בחוץ עם חברים אנחנו יכולים להיסחף ולזרום עם כולם, וגם לפעמים אנחנו משחקים דמות שהיא לא אנחנו כדי להרשים אחרים. לכן אנחנו צריכים לשוב הביתה שזה אומר לשוב למי שאנחנו באמת בלי מסיכות. והזמן הזה שבו אנחנו בבית הוא הזמן לנסות לחשוב על מי אני ומה אני באמת רוצה לעשות בחיים.

 

Walk me home  - פינק

בעיקרון בשיר פינק מבקשת מבן זוגה ללוות אותה הביתה אבל הוא גם ממש מתקשר לוירוס שמשתולל בחוץ. בפזמון היא שרה "תחזיר אותי הביתה כי יש כל כך הרבה דברים שגויים שקוראים בחוץ" - ויש לזה ממש קשר ישיר למה שקורה עכשיו. האיסור לצאת מהבית הוא לטובתנו כי אם נצא מהבית אנחנו נסכן אותנו ואת חיי אחרים כי יש את הקורונה בחוץ. אז עדיף להשתעמם בבית ולהציל חיים, נכון?

 

Home  - קובי מרימי

אולי האירוויזיון בוטל השנה ונצטרך לחכות עוד שנה כדי לראות את עדן אלנה על הבמה הגדולה הזאת. אבל דווקא השיר של קובי מרימי שייצג אותנו בשנה שעברה הוא ההמנון שלנו בתקופה הזאת. השיר שמדבר על ההרגשה להיות מקובל על אדם אחר שזאת אותה הרגשה שמרגישים כשאנחנו בבית. וזה רק מחזק את הכוח שהבית נותן לנו להרגיש, כי זה המקום שבו אנחנו מרגישים הכי שייכים בעולם.

 

You'll always find your way back home – מיילי סיירוס/ האנה מונטנה

השיר הזה הוא חלק מהשירים האהובים עלינו של האנה מונטנה. מיילי שרה את זה בסרט של האנה מונטנה שבו היא אומרת שלא משנה מה תעשה ואיך תנסה להשתנות תמיד תחזור למקורות שלך. וזה ממש משקף את התקופה שבה אנו חיים עכשיו, לא משנה עד כמה העולם הוא מתקדם והשתנה מהמאה הקודמת, וירוס קטן מצליח להשבית את כל העולם, להשבית כמעט לחלוטין את המשק וגורם לכולנו להתכנס בבתים.

 

אוהב להיות בבית – אריק איינשטיין

נסכם את הפלייליסט שלנו עם הקלאסיקה הזאת של אריק איינשטיין. בדיוק השבוע מתמודדי ושופטי העונה הקודמת של "הכוכב הבא לאירוויזיון" עשו גרסה משלהם לשיר האהוב הזה. השיר מדבר על כך שכולם פשוט אוהבים להיות בבית. רק בבית אנחנו יכולים לנוח, ורק בבית אנחנו מרגישים הכי שייכים ויכולים לעשות מה שבא לנו בלי להתבייש בזה. נכון שכבר קשה לא לצאת החוצה אבל תשרדו עוד קצת כי אין כמו בבית.

 



תגובות