מוכנים לאהבה: דמי לובאטו וסם סמית' בדואט חדש. צילום מסך מיוטיוב

מוכנים לאהבה: דמי לובאטו וסם סמית' בדואט חדש

בצל נגיף הקורונה, דמי לובאטו וסאם סמית' התאחדו לדואט חדש ומפתיע שמלא באהבה וגם מלווה בקלים אולימפי במיוחד. צפו!

נגיף הקורונה אולי עצר פרויקטים רבים, אבל הוא לא יעצור את דמי לובאטו וסם סמית'! שני הכוכבים הגדולים, משחררים הבוקר (ו') דואט ראשון משותף בשם "I’m Ready". ואם גם אתם התבאסתם מביטול משחקי האולימפיאדה, אולי תמצאו נחמה בקליפ של השניים, שכן כולו מצולם באווירת התחרות הכי ספורטיבית שיש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סמית' בעמדת האיגרוף על המזרן ובמסלול הריצה ואילו לובאטו עומדת גבוה על קרש הקפיצה שנמצא מעל הבריכה ושניהם מסיימים, איך לא, בעמדת הפודיומים של המנצחים הגדולים.  הקליפ המיוחד מציג אנשים בעלי מגדרים שונים והוא נוצר כשיתוף פעולה של האמנים ביחד עם ארגון העוסק בהתאבדויות של הקהילה הגאה. המילים העוצמתיות של השיר מוסיפות המון לקליפ ותורמות לו להביע את המסר בצורה הטובה ביותר. 

 

הדואט החדש והמרגש יכלל באלבומו השלישי של סמית' שיצא בעתיד. במרץ האחרון הודיע הכוכב כי הוא ישנה את שמו של האלבום שתוכנן להיקרא "To Die Fo" בשל המגיפה העולמית ושהוא דוחה את תאריך היציאה שלו שהיה אמור להיות בראשון במאי למועד עתידי אחר. 

עבור לובאטו זהו עוד צעד במסלול החזרה שלה לחיים הציבוריים ולהופעות - לאחר שהופיעה בטקס פרסי הגראמי עם הבלדה המרגשת "Anyone" ואף שרה את ההמנון ה אמריקאי במשחק הסופר בול ולאחר שבמרץ שיחררה את המנון האהבה העצמית "I Love Me", שכמובן יופיע באלבום הסטודיו הבא שלה.

 

תגובות