בשורה משמחת למכורי הטיקטוק: דוג'ה קאט מארחת את ניקי מינאז'. צילום מסך מיוטיוב

בשורה משמחת למכורי הטיקטוק: דוג'ה קאט מארחת את ניקי מינאז'

יום שישי הגיע ואיתו רמיקס חדש לשיר “Say So”, אבל עם תוספת חיזוק מפתיעה במיוחד - של ניקי מינאז׳ בכבודה ובעצמה! • אתם חייבים להאזין לזה!

רק אתמול דיווחנו לכם כי הזמרת מייגן דה סטליון שיחררה עם ביונסה רמיקס לשירה ״Savage” שמוכר מאוד ברשת הטיק טוק, וכבר היום (שישי) יוצא לזמרת דוג׳ה קט גרסת רמיקס שלה ללהיט הגדול של האפליקציה - “Say So” עם לא אחרת מאשר ניקי מינאז׳.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז אחרי שהשיר המקורי גרף מעל ל-5 מליון צפיות ביוטיוב, ושלא נדבר על מליוני הסרטונים בטיק טוק - הגיע הזמן לרמיקס חדש. קאט החליטה לעשות זאת לצד ניקי מינאז' ומה שלנו נותר להגיד זה - וואו! שילוב של שתי נשים חזקות זה לגמרי הנוסחה המנצחת. אנחנו כבר צופים את שלל הסרטונים שהרמיקס יגרוף בטיק טוק ולהיסטריה הרבה סביבו.

האמת היא שאי אפשר להתעלם מכל הרמיקסים שיצאו בזמן האחרון, ואם נאמר את האמת זה מרגיש קצת ״רדיפה״ אחרי ההצלחה של הלהיטים הגדולים ברשת החברתית טיק טוק. יש שיגידו ניצול של ההצלחה ויש שיגידו אומנות. אבל אנחנו אוהבים בכל מקרה את הרמיקסים, הם נותנים ביטוי חדש לשירים ושניהם נכנסו לפלייליסט שלנו. אה וכמובן, הלכנו לעשות טיק טוק חדש עם הרמיקס, נשתמע!

 
תגובות