בשורות טובות: השירים הכי טובים של זאין מאליק. -gettyimges.ILNicholas Hunt

בשורות טובות: השירים הכי טובים של זאין מאליק

בימים האחרונים גילינו שזאין מאליק ובת זוגו, הדומגנית ג'ג'י חדיד, מצפים לבת בכורה! לרגל הבשורה המרגשת - אספנו את השירים האהובים עלינו מהזמר זאין מאליק

בימים האחרונים התבשרנו לגלות כי הזמר יוצא להקת וואן דיירקשן, זאין מאליק, ובת זוגו הדומגנית ג'יג'י חדיד, מצפים לבתם הבכורה ונמצאים כרגע באמצע ההריון בשבוע ה-20. לאחר שעזב את להקת וואן דיירקשן בשנת 2015 מאליק החל את קריירת הסולו שלו שהצליחה במהרה. אספנו את השירים שאנחנו אוהבים במיוחד לפלייליסט מיוחד לכבוד הבשורה על ההריון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

PILLOWTALK

נפתח את הפלייליסט עם סינגל הבכורה של מאליק בקריירה המוזיקלית שלו בסולו בשיר "PILLOWTALK". השיר יצא בשנת 2015 ומלבד זה שהוא השיר האהוב עלינו מהזמר בקליפ שלו משתתפת בת זוגתו אז והיום כמובן ג'יג'י חדיד. כבר אז בקליפ הזוגי היה ברור שהשניים יהפכו להורים ויקימו משפחה ביחד.

 

I Don’t Wanna Live Forever

השיר השני ברשימה שלנו הוא שיתוף הפעולה של מאליק וטיילור סוויפט בשם "I Don’t Wanna Live Forever". בשיר ניתן לשמוע את היכולות הווקאליות המטורפות של מאליק עם הקול הייחודי של סוויפט.

 

Can't Help Falling in Love (קאבר)

השיר השלישי הוא קצת שונה כי מדובר בקאבר שמאליק העלה לחשבון היוטיוב שלו לפני כשנתיים. קאבר לשיר "Can't Help Falling in Love" של אלביס פרסלי. הרגשנו שלמרות שלא מדובר בשיר שלו אלא בקאבר הוא מתאים לפלייליסט שלנו. בת זוגתו בהריון והוא בטוח לא יכול להפסיק להתאהב בה. שיר מושלם לסיטואציה בה הוא נמצא וגם אנחנו כי אנחנו מאוהבים בהם!!

 

Let Me

חזרנו לשירים של מאליק עם השיר "Let Me". השיר מדבר על אהבה גדולה למישהי שהוא מבקש ממנה להיות שלו לתמיד שתיתן לו לאהוב אותה. אנחנו יכולים רק לדמיין מה זה להיות עכשיו מאליק וחדיד ברגע הכי מיוחד בחיים שלהם והשיר הזה מתאים לגמרי.

 

Entertainer

השיר שסוגר את הרשימה שלנו הוא שיר מדהים שמאליק כתב על חדיד כאשר הם נפרדו, בשיר הוא מספר כמה הוא מתגעגע אליה. עכשיו, כשהם מצפים לבתם הבכורה אנו יכולים לסיים את הכתבה בכך שאם אוהבים באמת חוזרים להיות ביחד ואצל השניים האלה זו אהבת אמת.

 

תגובות