באושר ובעושר: השירים ששמם לקוח מסיפורי האגדות. יוטיוב

באושר ובעושר: השירים ששמם לקוח מסיפורי האגדות

עם שגרת הקורונה האפורה שלנו היום, כולנו רוצים לברוח גם אם זה לכמה דקות לעולם אופטימי וצבעוני יותר. לכן, אספנו לכם מספר שירים שמאזכרים את הדמויות הססגוניות והמעניינות ביותר שהאגדות יכלו להציע לנו

ליקטנו עבורכם את השירים האהבים עלינו בהם מופיעות דמויות שונות מהאגדות האהובות עלינו. מהו השיר שהכי התחברתם אליו?

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

סינדרלה - האולטראס ונועה קירל

השיר הראשון שלנו, הוא שיר שחייב להקפיץ אתכם ולהכניס לכם וויב חיובי ואנרגיות שיא - ״סינדרלה״ של האולטראס ונועה קירל. מדובר בשיר קליל, ממכר שאנחנו בטוחים שאתם מכירים את כל המילים שלו בעל פה. מעבר לשיר המדהים, הדמות האגדית שלנו היא איך לא? סינדרלה. כולנו היינו שמחים להיות חלק (גם אם זה לרגע) מההתקהלות של הנשף הכי חם בעיר שמארח פרינס צ׳ארמינג!

‏Mad hatter- מלאני מרטינז

בתקופה המשוגעת הזו, כולנו מרגישים טיפה לא נורמליים ויציבים. במיוחד בשביל הרגעים האלה יש לנו את השיר ״Mad Hatter” של מלאני מרטינז. השיר הייחודי לוקח את דמות הכובען המשוגע מהאגדה של לואיס קרול, ״אליס בארץ הפלאות״ והופך אותו לחבר הכי טוב שלנו - כזה שאיתו רצוי וכיף להיות משוגע. אם נצטט את המשפט האהוב עלינו בשיר: ״So what if I’m crazy? The best people are”

 

‏Snow White - דניס לויד

אמנם השיר הנוכחי שלנו קרוי על שם הנסיכה האייקונית ביותר שהעולם ידע, נושא השיר של דניס לויד, לא אגדי וקסום כפי שרצינו, במקום זאת הוא מביא איתו פן אחר. הצד השני של האגדה אם תרצו. השיר (בין היותר אהובים עלינו) עוסק בהתמודדות שלו עם פרידה או עם משבר ביחסים עם בת זוגו שככל הנראה הפסיד. איך כל זה קשור לשלגיה? ובכן, שלגיה היא הבחורה שאותה המבצע הפסיד. מראה מראה שעל הקיר, מי הכי שבור לב בעיר?

 

Demons - אימג׳ן דרגונס

הלהיט הבין לאומי של הלהקה אימג׳ן דרגונס, ״שדים״ הוא שיר שכל אחד ואחת יכולים להתחבר אליו ללא יוצא מן הכלל. הוא עוסק בשדים שנמצאים בתוך תוכנו ובהתמודדות שלנו איתם ובפגיעות שלנו כשאנחנו חושפים אותם. מה שטהור בעינינו בשיר הוא האותנטיות שלו והמילים השורפות מכנות. שירים רבים פותחים את הלב אך השיר הנוכחי כנה בצורה ייחודית וחכמה, כשהוא משולב עם מנגינה קלילה שיוצרת אווירה לא אחרת מאופטימית.

‏ghost town - אדם למברט

את הטוב ביותר שמרנו לסוף. ברגע שלחצנו פליי על השיר, נבהלנו. האם אדם למברט חזה את ההשלכות של הקורונה? השיר עוסק בהתמודדות של למברט עם המכשולים והאכזבות שהחיים ״העניקו״ לו. מעבר למשמעות הזו של השיר, ברובד המילולי השיר עוסק בכך שליבו של למברט הוא עיר רפאים ולאורך כל הבתים בשיר הוא חוזר ומדגיש את השקט ששורר בליבו והריקנות ובה רק רוחות הרפאים מורגשות. לאורך כל השיר לצערנו, הזדהנו עם הריקנות ששוררת בליבוו - אך לעומתו הריקנות שעד לא מזמן שררה בכל העולם, ערי הרפאים והשקט המחריש. נקווה שבעתיד הרוחות וערי הרפאים ישארו באגדות.

 

 

תגובות