דאבל מזל טוב: אלה לי שחררה את סינגל הבכורה. תום סיימון

דאבל מזל טוב: אלה לי שחררה את סינגל הבכורה

הזמרת הצעירה, אלה לי להב, שפרצה לחיינו בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", חוגגת היום (ג') את יום הולדתה ה-17 כשהיא מוציאה את סינגל הבכורה שלה - "זוט עני". הסינגל מלווה בקליפ מיוחד ועם לוק חדש של הכוכבת

כחצי שנה עברה מאז שפרצה לחיינו אלה לי להב, בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", שבה היא הצליחה לכבוש ולרגש מדינה שלמה והפכה לאחת מהשמות המדוברים ביותר בישראל. ממש היום (ג') היא חוגגת את יום הולדתה ה-17, ולכבוד היום המיוחד משחררת את סינגל הבכורה שלה, יחד עם קליפ מפתיע במיוחד, כמו שציפינו ממנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר נקרא "זוט עני", אותו כתבו והלחינו ג'וני גולדשטיין, רון ביטון ו-Scott Quinn, שעבד גם עם BTS, להקת הבנים המפורסמת. מדובר בשיר מאוד פופי וקצבי, שבו אלה לי מצליחה להביא את המוזיקה הקוריאנית לראשונה לישראל. השיר מלווה בקליפ מאוד מושקע, בבימויו של רומן בוצ'אצקי, שעבד עם מספר רב של זמרים מוכרים. להב, הספיקה לשנות את הלוק שלה ולצבוע את שיערה לכתום, במיוחד עבור הקליפ. אין ספק שהיא מצליחה לתת הופעה בלתי נשכחת ולהשאיר אותנו מהופנטים.

 

השיר החדש הוא חלק מאלבום הבכורה של להב שעליו התחילה לעבוד בשבועות האחרונים ועתיד לצאת במהלך השנה הקרובה. להב עצמה מעורבת בכל תהליך היצירה, בחירת התוכן המוזיקלי ואף הויזואלי. אין לנו ספק שלהב מצליחה להראות את הסגנון הייחודי והאמיתי שלה, להביא את עצמה לקדמת הבמה בתור מי שהיא באמת וזה פשוט כיף לראות את זה (ולשמוע, כמובן!). פרוגה מאחלת לך המון מזל טוב ושהיא יודעת שהיא עוד תשמע עלייך רבות!

יום הולדת 17 שמח!
יום הולדת 17 שמח! © אינסטגרם @ellaleelahav

 

תגובות