אנה יודעת? רועי סנדלר בקליפ חדש לצד אבישג נגר. צילום מסך מהקליפ

אנה יודעת? רועי סנדלר בקליפ חדש לצד אבישג נגר

לאחר שהזוגיות שלו עם אנה זק נחשפה - רועי סנדלר מפתיע עם סינגל חדש ובוגר יותר בשם "עבר עליי הכל", אליו מתלווה קליפ מושקע בכיכובה של הפאשינסטה אבישג נגר

רק בסוף השבוע האחרון פירסמה אנה זק תמונות המאשרות כי היא והזמר רועי סנדלר בזוגיות לאחר חרושת שמועות. והיום (ב'), אחרי שהבאזז התקשורתי סביב הכוכב הצעיר הלך וגדל הוא גם משחרר הזמר סינגל חדש בו אנחנו נחשפים לצד חדש שלא פגשנו אותו בסנדלר לפני כן. 

 

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כזכור, לאחרונה חתם סנדלר בחברת "ליאם הפקות", שכידוע  היא בבעלותו של אייל גולן וזה הסינגל הראשון שהוא מוציא במסגרת הבית המוזיקלי החדש שלו. עם השיר החדש והמוצלח נראה כי הצעד המשמעותי הזה בקריירה של סנדלר, בנוסף לזוגיות החדשה - מיטיבים לזמר וגורמים לו לחשוף מעצמו צדדים חדשים, בוגרים יותר, מרגשים יותר וטובים יותר. 

חושפים את הזוגיות לראשונה © צילום מאינסטגרם @annazak12

"עבר עליי הכל" זוהי בלדה רומנטית מרגשת, שמציגה את סנדלר בגרסאת ה-2020 ומצליחה לחדור לנו ללב. את הסינגל יצר יחד עם היוצר והזמר אושר כהן, שהוא גם חבר טוב מאוד של סנדלר. והאמת היא שאנו לגמרי מודים שהשניים עשו עבודה טובה יחד, ללא ספק. כמו כן, זוהי לא הפעם הראשונה שסנדלר וכהן עובדים יחד: גם בסינגל האחרון של סנדלר ("פרפרים של אהבה"), למשל, כהן לקח חלק בעיבוד ובהפקת השיר. האמת היא שב-"פרפרים של אהבה" טעמנו קצת לראשונה מהצד הבוגר של סנדלר, אך בשיר הנוכחי מרגיש כי הצד הזה מתעצם בו עוד ועוד, ואנחנו אוהבים את זה.

כאמור, "עבר עליי הכל" מלווה בקליפ מושקע במיוחד, בו מככבת הפאשינסטה מלאת הסטייל - אבישג נגר. לאור החתימה החדשה ב"ליאם הפקות" אנחנו מרגישים שמצפות לנו הפתעות רבות בהמשך, מלבד לאלבום המצופה, שעליו הזמר עובד בימים אלו, ובנוסף למופע שיעלה בחודשים הקרובים. בקיצור, יש למה לחכות, בשביל רועי גם השמיים הם לא הגבול!

 

 

 

תגובות