הכוכבים הבאים: הזמרים הצעירים שהם הדבר הבא במוזיקה. יוטיוב

הכוכבים הבאים: הזמרים הצעירים שהם הדבר הבא במוזיקה

עידן חדש של זמרים גדל מתחת לאף שלנו, אספנו את כולם לכתבה מיוחדת!

כבר שנים שהרשת החברתית היא מקום ההתחלה של זמרים רבים בתעשייה, מג׳סטין ביבר ושון מנדס אשר החלו את דרכם דרך טיקטוק וווין כך גם זמרים חדשים גדלים מתחת לאף שלנו. אספנו לרשימה מיוחדת את האנשים ששמנו עליהם עין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טייט מקריי

הזמרת הראשונה ברשימה שלנו היא הזמרת הקנדית טינט מקריי, היא רק בת 17 וכבר הוציאה אלבום בכורה. היא החלה את דרכה כרקדנית אך כיום היא זמרת בסגנון אלט פופ. השיר שלה ״You Broke Me First" מוכר ביותר והיא אך הופיע איתו בטקס הVMA האחרון של MTV לפני כשבועיים.

 

ג׳יידן הוסלר

לג׳יידו יש שם במה מיוחד בשם jxdn ועד היום הוציא חמישה שירים מצליחים במיוחד. אתם כנראה מכירים אותו דרך הטיקטוק כי הוא אחד הכוכבים הגדולים באפליקציה עם 8.3 מיליון עוקבים. השירים שלו מצויינים ואנחנו בטוחים שהוא יצליח עוד בעתיד.

 

דיקסי דמיליו

ממשיכים קצת עם הטיקטוק ועוברים לדיקסי דמיליו. כמובן האחות של מלכת האפליקציה - צ׳ארלי. דיקסי שיחררה את הסינגל הראשון שלה לפני כחודשיים והוא הגיע ל82 מיליון צפיות ביוטיוב. לפני שלושה ימים היא שיחררה את הקליפ המיוחד לרמיקס שלה שהגיע ל11 מיליון צפיות. אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע עוד שירים ממנה.

 

אשר אנג'ל

אתם כנראה מכירים אותו מערוץ דיסני או מהסרט שאזם אבל אשר אנג’ל הוא לגמרי בדרך הנכונה להיות הכוכב הבא. השירים שלו כיפים ונעימים לאוזן ואנחנו רואים אותו פורץ את גבולות המשחק לקריירה מוזיקלית.

 

נסה ברנט

מסיימים את הרשימה שלנו בעוד טיקטוקרית שריגשה איתנו בסינגל הראשון שלה “Pain” אשר יצא לפני כחודשיים. אנו חייבים להגיד שהופתענו ממנה, הסינגל מאוד שקט ומרגש ואנחנו מקווים לשמוע ממנה בעתיד גם מוזיקה קיצבית יותר. כרגע היא בדרך הנכונה להצלחה.

 

 

תגובות