הטופ שלנו: השירים מהסדרה glee שעדיין זכורים ואהובים עלינו. באדיבות YES

הטופ שלנו: השירים מהסדרה glee שעדיין זכורים ואהובים עלינו

הסדרה glee אמנם הסתיימה לפני חמש שנים אך ישנם ביצועים מהסדרה שעדיין מהדהדים בליבנו למרות הזמן הרב שעבר. אספנו בשבילכם את הטופ שלנו!

סדרת הנוער glee - סדרת דרמה קומית-מוזיקלית אמריקאית, אשר הסתיימה לפני חמש שנים, הייתה מלאה בקטעי מוזיקה וקאברים לכל מיני שירים מוכרים יותר או פחות וכללה אפילו כמה שירים מקוריים. אספנו בשבילכם כמה מהביצועים בסדרה שנחרטו בליבנו באופן מיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Keep holding on

שיר זה מתוך עונתה הראשונה של הסדרה (שגם בוצע פעם נוספת בגרסה אקוסטית בעונה חמש בקאבר שלדעתנו התעלה אפילו על הקאבר של עונה 1) מדבר על הצורך להמשיך להיאחז ולא לאבד תקווה כי בסוף נעבור את זה. שיר זה היה חלק במקור מתוך פסקול הסרט אראגון המבוסס על ספר בעל אותו השם והוא נחשב בין הביצועים היותר יפים ומרגשים בסדרה. 

 

Smooth criminal

ביצוע זה שבוצע על ידי סנטנה (נאיה ריברה) וסבאסטיאן (המוכר בתור תפקידו כ'הפלאש') בעונתה השלישית של הסדרה מהווה קאבר מרענן לשיר המוכר של מייקל ג'קסון ונותן לו טוויסט מעניין בין השאר מכיוון שבמקום סולו השיר מבוצע כדואט וכי בגרסת הקאבר ניתן לשיר קצב מעט שונה מבמקור,

 

Some nitghts

זהו אחד הביצועים הראשונים שבוצע על ידי חברי הלהקה החדשים בתחילת העונה הרביעית של הסדרה לאחר שרוב חברי הלהקה הראשונים פרשו מאחר וסיימו את לימודיהם, בביצוע זה אנו זוכים להכיר את יכולות השירה של חברי הלהקה החדשים בביצוע יפה במיוחד. 

 

Firework

ביצוע זה לשירה של קייטי פרי שבוצע על ידי רייצ'ל ברי, גיבורת הסדרה, הוא בין הסולואים היותר טובים שהיו לרייצ'ל ומדגיש באופן נפלא את יכולותיה הווקליסטיות המרשימות. מה גם שהשיר מתכתב עם העלילה בצורה כמעט מושלמת ומתאים כמעט לגמרי לסצנה שאחריה הוא בוצע. 

 

Loser like me

בסדרה glee אמנם יש הרבה מאוד קאברים לשירים מוכרים יותר ופחות אך בעונתם השנייה של הסדרה מחליטים גיבורי הסדרה שהגיע הזמן שיפסיקו לעשות קאברים ויעשו פעם אחת גם שיר מקורי, כך בעצם הם החליטו לבצע בתחרות האזורית שיר מקורי משלהם שלאחר מכן הפך לאחד השירים האהובים בסדרה וכזכור, גם הביא להם את הניצחון בתחרות האזורית. 

 

Don't stop believin

ואי אפשר לעשות רשימה מעין זו בלי להזכיר את השיר הזה, הוא נחשב בעיניי רבים להמנון של הסדרה והוא השיר שבוצע בסדרה הכי הרבה פעמים. הפעם הראשונה מביניהם היתה בסוף הפרק הראשון והוא בוצע על ידי ששת חברי הלהקה המקוריים עם תפקידי סולו של רייצ'ל ופין (ליאה מישל וקורי מונטית'). 

 

A thousand years

בעונתה הרביעית של הסדרה ביצעו ג'ייק ומארלי (ג'ייקוב ארטיסט ומליסה בנויסט) קאבר יפה ורומנטי לשירה הנפלא של כריסטינה פרי אשר הדגיש מצוין את יכולותיהם הווקאליות, בייחוד את זו של מארלי אשר מוכרת מלבד תפקידה בסדרה glee גם בתור 'סופר גירל'. 

תגיות
תגובות