שומרים על קשר גם בסגר: השירים שמדברים על חברות אמת. Gettyimages.IL/Miguel Villagran

שומרים על קשר גם בסגר: השירים שמדברים על חברות אמת

אנחנו בעיצומו של הסגר, ונראה כי תקופת הקורונה הקשה לא הולכת להיעלם מחיינו בזמן הקרוב. מה שהכי חסר לנו בימים כאלו הוא הקשר פנים מול פנים עם האנשים האהובים עלינו, עם החברים הכי טובים שלנו. היום הכנו לכם רשימה שתגרום לכם לרצות ישר להתקשר לחברים הכי טובים שלכם ולהגיד להם כמה אתם אוהבים אותם!

תקופת הקורונה לקחה מאיתנו את אחד הצרכים הכי בסיסיים שלנו - קשר עם בני אדם. אז למרות שקצת יותר קשה להיפגש בחודשים האלו, אספנו בשבילכם את השירים שיזכירו לכם כמה חשוב וחזק זה קשר בין חברים הכי טובים. אל תשכחו להיות תמיד כאן בשביל חבריכם, בתקופות הקשות ובתקופות הכי ורודות, וגם אם לא פנים מול פנים - השירים הבאים בטוח יגרמו לכם להבין עד כמה חשוב לשמור על קשר, גם מרחוק. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Bruno Mars - Count on me

השיר “Count on me” של הזמר ברונו מארס יצא לפני כמעט עשור, אך עדיין רלוונטי כל כך ובעצם יהיה רלוונטי בכל זמן. לאורך כל השיר מספר ברונו על כך שאם קורה משהו, כל דבר, אפשר לסמוך עליו שיהיה שם תוך רגע. בבתים אפשר למצוא את המשפטים ״אם אי פעם תמצא את עצמך אבוד בחשיכה ולא תצליח לראות, אני אהיה האור שיוביל אותך״, או ״אם אי פעם תשכח כמה אתה באמת חשוב לי, כל יום אני אזכיר לך״. בפזמון שר הזמר על כך שזה מה שחברים אמורים לעשות, להיות שם אחד בשביל השני תמיד. פייר? התרגשנו!

Hannah Montana - True Friend

השיר “True Friend” של מיילי סיירוס מתוך הסדרה ״האנה מונטנה״ יצא אי שם בשנת 2007. בבתים שרה סיירוס שחברי אמת יודעים את הסודות שבחיים לא נגלה, שיש להם מיליון דרכים להצחיק אחד את השני, וילכו עד הקצה השני של העולם אחד בשביל השני. חלק מהפזמון הוא ״כשמשהו לא בסדר, תדבר איתי אל תוך הלילה עד שהכל יהיה בסדר שוב״. גם עכשיו בתקופת הקורונה, אפשר להיות אחד בשביל השני בשיחות טלפון אל תוך הלילה או בכל שעה אחרת ביום, עד שהבעיות יפתרו. אין תחושה יותר טובה מלדעת שעזרת לחבר שלך להרגיש טוב יותר.

 

 You’ve Got a Friend - Carole King

השיר “You’ve Got a Friend” של קרול קינג יצא בשנת 1971. כמו ששמתם לב הפעם מדובר בשיר קצת יותר ישן, מה שמוכיח כי חברות אמת לא תלויה בזמן, ובכל תקופה היא נשארת אותו הדבר. גם כאן כמו בכל השירים ברשימה, מספרת הזמרת על חברות אמיתית, ועל כך שאם חבר במצוקה זה אמור להיות מובן מאליו שתהיה שם בשבילו, כי כך חברות עמוקה ואמיתית אמורה להתנהל. אז גם אם אתם לא יכולים פיזית להיות שם בשביל החבר הכי טוב שלכם, אתם לגמרי אמורים להיות איתו בכל זמן שהוא רק יצטרך - בטלפון או בפייס-טיים, גם מרחוק.

 

(Randy Newman - You’ve Got a Friend in Me (Toy Story

השיר “You’ve Got a Friend in Me”  הוא שיר הנושא של הסרט ״צעצוע של סיפור״ ויש לו גם גרסה בעברית, אך נתמקד היום בגרסה המקורית באנגלית. בשיר יש בית שאומר ״יש אחרים שאולי חכמים יותר ממני, גדולים וחזקים ממני, אבל אף אחד לא יאהב אותך כמו שאני אוהב״, ואחת השורות גם אומרת ״גם כשהשנים עוברות, החברות שלנו לעולם לא תיעלם״. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אך השיר הזה בהחלט עושה לנו חשק לשלוח ממש עכשיו הודעה לחבר הכי טוב שלנו, ופשוט להזכיר לו שאנחנו תמיד כאן בשבילו.

 

 Taylor Swift - I’m Only Me When I’m With You

אחת הזמרות האהובות עלינו גם היא שרה על חברות אמת. השיר “I’m Only Me When I’m With You” של טיילור סוויפט יצא בשנת 2007 וכנראה שרובכם לא מכירים אותו, אז זה לגמרי הזמן להכיר. בשיר הזה מדברת סוויפט על זה שרק עם החבר הכי טוב שלך אתה יכול להיות פשוט אתה, במאה אחוז ובלי לחשוב פעמיים על מה לעשות או להגיד. ״כל מה שאני צריכה נמצא כאן לצידי, ואני יודעת הכל עליך, ולא רוצה לחיות בלעדיך״ - שרה באחד הבתים, ובפזמון שרה ״אני שמחה רק כשאתה לא עצוב, אני לא רוצה לעוף אם אתה עדיין על הקרקע״. בקיצור, כבר הבנתם שחברות אמיתית היא באש ובמים, וגם כשאי אפשר להתראות אחד עם השני.

 

 

תגובות