סיכומוזיקלי: איתי לוי מכפר על מעשיו והגרסה הנשית של "ג'וני". צילום מאינסטגרם @itaylevi7

סיכומוזיקלי: איתי לוי מכפר על מעשיו והגרסה הנשית של "ג'וני"

ימים של סגר עוברים עלינו ולא נראה כי יש אור בקצה המנהרה. הדבר שהכי מעודד אותנו בתקופה הזו הוא המוזיקה הישראלית, שאמנם עצרה מלככב על הבמות, אך לא באמת עוצרת לרגע. גם השבוע יצאו שירים חדשים וכמובן שהבאנו אותם אליכם. והפעם: איתי לוי בסינגל חדש ומרגש, הגר יפת בקאבר ללהיט הכי גדול של התקופה, ומוטי טקה באלבום חדש

השבוע הראשון של הסגר מאחורינו, והנה אנחנו נכנסים לשבוע ראשון של סגר מחמיר יותר. כבר חודשים שאנחנו נמצאים בתוך התקופה ההזויה הזו, וכל אחד מחפש את השקט שלו ואת מה שירגיע אותו בתוך כל זה. על דבר אחד אי אפשר להתווכח - מוזיקה היא לחלוטין אחד הדברים שהכי מרגיעים אותנו. אז גם הפעם כמו בכל שישי, אספנו במיוחד בשבילכם את החידושים מהמוזיקה הישראלית שיצאו השבוע. קחו כמה רגעים של שקט, ופשוט - תהנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איתי לוי - בסוף תמיד חוזר

תחילת השנה העברית, תקופה של חגים, ממש בתחילת השבוע הבא נציין את יום כיפור, ואין טיימינג יותר טוב מאשר עכשיו לשחרר שיר שכזה. אתמול (ה') שחרר הזמר איתי לוי סינגל חדש בשם ״ בסוף תמיד חוזר״, שכתבו והלחינו הצמד המוכשר תמר יהלומי ויונתן קלימי, האחראיים גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית. רק לפני פחות מחודש הוציא הזמר את הסינגל ״אם העולם יגמר״, ואיזה כיף לנו שיש לנו כמה שיותר מהמוזיקה שלו במיוחד בתקופה שכזו. אנחנו כרגיל אהבנו והתחברנו. זמר מדהים.

לסיכום: אפשר שיר כל חודש מעכשיו?!

 

עדי אגאי – כמה לילות

זמרת חדשה בנוף של המוזיקה שלנו היא עדי אגאי, אך אחרי ששמענו את הסינגל הזה אנחנו ממליצים לכולכם להתחיל לשנן את השם. ״כמה לילות״ הוא הסינגל הראשון של אגאי, אותו כתבה והלחינה בעצמה. על ההפקה אחראיים הצמד אמיר ובן, שלאחרונה כיכבו בעצמם בזכות הסינגל המצליח שלהם ״תל אביב זה אני ואת״. בכל מקרה, נחזור לעדי. באינסטגרם של הזמרת ניתן למצוא הרבה קטעי ראפ שהיא מעלה, וללא ספק מדובר בסגנון שלא יוצא לנו לראות הרבה כאן אצלנו, והאמת? אנחנו פשוט עפים על זה! אם ככה נשמע הסינגל הראשון, אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע את אלו שאחריו.

לסיכום: הכוכבת הבאה

מוטי טקה - שירים מהמגירה

לפני ארבעה חודשים שחרר את הסינגל האחרון שלו. חיכינו וחיכינו ומסתבר שהשתלם לחכות, כי אתמול שחרר הזמר מוטי טקה אלבום EP חדש בשם ״שירים מהמגירה״ הכולל בתוכו שישה שירים חדשים! השירים באלבום הם- ״בייבי״, ״סימן״, ״תעצרי דקה״, ״ירח דבש״, ״קוראים לי ככה וככה״, ו-״פאפא״. כל אחד מהשירים מביא איתו צד שונה של טקה, והאלבום רק הזכיר לנו כמה התגעגענו לשמוע את המוזיקה שלו. אז גם אם אתם אוהבים את המוזיקה של הזמר וגם אם לא, מבטיחים לכם שאתם חייבים ללכת לשמוע.

לסיכום- מפתיע לטובה!

 

תום להב – נשיקה סטירה

לפני הכל, אנחנו חייבים לציין שהשיר הזה פשוט לא יוצא לנו מהראש כבר כמה ימים. עוד אמן שחדש לנו בפלייליסט הוא תום להב, שמשחרר השבוע סינגל ממכר ונוגע בשם ״נשיקה סטירה״, שכתב והלחין בעצמו. השיר כתוב ומולחן באופן שפשוט גורם לנו לרוגע, ובתקופה הזויה כמו שאנחנו חווים בחודשים האחרונים, כמה רגעים של רוגע זה כל מה שאנחנו צריכים.

לסיכום: שאפו ענק

 

אביחי - ואולי

אנחנו חזק השבוע על אמנים אנונימיים שהולכים לכבוש אותנו, והנה מגיע תורו של אביחי אסייג, ששחרר אתמול סינגל ראשון עם קצב מגניב לגמרי. את הסינגל כתב והלחין אביחי בעצמו והוא נקרא ״ואולי״, ומלווה אליו גם קליפ חמוד ופשוט עם גיטרה. השיר מקסים ולגמרי נכנס לנו לפלייליסט, ואנחנו מחכים כבר לשמוע את הסינגלים הבאים.

לסיכום: בהצלחה בהמשך!

 

 שווה האזנה 

הגר יפת – ג'וני (קאבר)

אחד הלהיטים הכי גדולים של התקופה האחרונה (אם לא הכי גדול) הוא בלי שום צל של ספק הסינגל ״ג׳וני״ של הזמר בר צברי. השבוע משחררת הזמרת הגר יפת גרסה משלה לשיר, ואנחנו הופתענו לטובה! הביצוע של יפת אפילו גורם לנו לכמה רגעים לשכוח איך נשמע הביצוע המקורי, ואין ספק שהיא לקחה את זה לגמרי למקום שלה. הקאבר הספיק לגרוף אחריו כבר מעל 250 אלף צפיות ביוטיוב, ויש לנו תחושה שזה הולך לעלות עוד הרבה!

 

אליעד וסהר טויטו - קאבר רובי ויליאמס

הקאבר הבא הוא אחד הדברים הכי יפים שראינו השבוע, ובכלל. בין הקלטה להקלטה מצאו אליעד נחום, סהר טויטו וישי רזיאל, זמן גם לצלם קאבר ספונטני מקסים לשיר “Feel” של הזמר האגדי רובי ויליאמס. טויטו הוא זמר מוכשר בעצמו, אך גם מפיק מוזיקלי שהפיק בין היתר את השירים ״איפה את״ ו-״יום הולדת״ של נחום. הקולות של השניים יחד יוצרים משהו קסום שאי אפשר להתעלם ממנו, ואנחנו במקומם היינו שוקלים ממש להוציא סינגל משותף. מה דעתכם, מסכימים איתנו?

בית ספר מזמור - ימים של שקט

ביצוע מקסים שנתקלנו בו אתמול והכי רלוונטי שיש לימים אלו הוא ביצוע של תלמידי בית הספר ״מזמור״ למוזיקה, שמבצעים קאבר משלהם לשיר ״ימים של שקט״ יחד עם זמרים מפורסמים כמו רונה קינן ודנה ברגר. הביצוע מפוצץ בכישרון, וגרם לנו פשוט לחייל רק מלהאזין לו. והאמת, שזה כל מה שאנחנו רוצים וצריכים עכשיו, ונקווה שבקרוב יגיעו לכולנו - מעט ימים של שקט. 

 

עומרי סבח בקאבר לעדן חסון

חלקכם ודאי מכירים אותו, ואנחנו חייבים לציין שהפעם הוא הפתיע אותנו לטובה ובענק. הזמר עומרי סבח פרסם אתמול קאבר מיוחד לשיר ״מה עבר עליי״ עדן חסון, אשר כתבו והלחינו נתן גושן ואבי אוחיון. סבח הפך את השיר לממש שיר שלו, ולקח אותו למקום שונה לגמרי מהגרסא המקורית. מרגישים שהוא שר ממקום אמיתי, והביצוע פשוט מפוצץ ברגש. לייק ענק.

 
תגובות