פותח את הלב: שון מנדס בסינגל ראשון מתוך אלבום רביעי. צילום מסך מיוטיוב

פותח את הלב: שון מנדס בסינגל ראשון מתוך אלבום רביעי

שון מנדס חוזר בסינגל ראשון מתוך אלבום רביעי שיצא בדצמבר הקרוב - “Wonder”. מה חשבנו על השיר ועל הקליפ המצורף?

ביום רביעי האחרון שון מנדס הפתיע את כולנו כאשר שינה את כל תמונות הפרופיל שלו ברשתות החברתיות והעלה את ההקדמה לתקופת האלבום הרביעי שלו שנקרא ״Wonder”. בהקדמה המיוחדת היו הרבה רמזים לקראת השירים באלבום אבל מה שהכי חשוב זה הסינגל החדש של מנדס שיצא היום!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מדבר על התהיות של שון על החיים האישיים שלו וגם החיים בחברה שלנו: "אני תוהה, זה לא יהיה נחמד לחיות בעולם שהוא שחור ולבן" - אנו מרגישים שמדובר באזכור למחאה שהייתה לפני מספר חודשים בארצות הברית BLM. בנוסף הוא מעלה תהיות על החיים האישיים שלו, אני תוהה איך זה להיות חבר שלי ואיך זה להיות נאהב על ידך (קמילה כמובן). הלחן של השיר מצוין ונותן עומק לשיר, אנו מרגישים ששון התבגר מאוד ביצירה של האלבום הזה ומקווים שהוא ימשיך בקו הזה בכל השירים באלבום.

 

הקליפ של השיר מאוד מיוחד ובעצם מכניס אותנו ל"עולם של Wonder". בקליפ שון מפתיע אותנו ואף רוקד! למה זה מרגש? כי אנחנו לא רגילים לראות אותו רוקד בקליפים. הקליפ מוסיף לשיר בהרבה ואנו מרגישים שהוא מעצים את המילים. פתיחה מצוינת לאלבום רביעי, אנו מקבלים שון בוגר יותר שפותח את הלב בלי חשש. אנחנו לא יכולים לחכות לשמוע את כל השירים באלבום.

תגיות
תגובות