השירים מישראל ומחו"ל בעלי השם הזהה. צילומי מסך מהאינסטגרם

השירים מישראל ומחו"ל בעלי השם הזהה

בואו לשמוע את השירים הכי אהובים כאן בישראל ואת השירים ה"מקבילים" שלהם בחו"ל: החל מ"חצוף" של נועה קירל ומה השיר שמקביל ל"דיבור נגוע"?

כמו שאנחנו כל כך אוהבים את השירים המצליחים של הזמרים הישראלים, כך גם יש ברחבי העולם שירים מצליחים מאוד ברמה בינלאומית, שלהם יש שם בדיוק כמו השירים כאן, רק באנגלית. קבלו את השירים הישראלים המקבילים לשירים בחו"ל!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חלק ממני - שרית חדד

השיר הראשון איתו נתחיל הוא השיר "חלק ממני" של שרית חדד, אחת הזמרות הבולטות בעולם המוזיקה הישראלית, עם מספר עצום של שירים ולהיטים. השיר המדובר יצא לפני קצת יותר משנתיים, ב-2017, ובשונה משאר להיטיה של חדד, ששומרים אותנו שמחים וקופצים, הפעם מדובר בשיר מרגש ועמוק שמדבר על לידת בתה של חדד, נויה.

 

Part of Me - Katy Perry

וכעת, נעבור לשיר בעל שם זהה אבל בשפה אחרת, הלא הוא השיר "Part of Me" של אחת מזמרות הפופ הגדולות ביותר שנראו פה - קייטי פרי. אנחנו לא צריכים אפילו לדבר על הכמות המצליחה של הסינגלים של פרי שעשו רעש והצליחו בצורה יוצאת דופן. כך גם השיר המדובר, שיצא אי שם במרץ של שנת 2012, לפני כמעט שמונה שנים (!).

 

שירי מימון - נשימה

השיר "נשימה" של שירי מימון יצא הצליח לגרור איתו כמות היסטרית של תגובות. אין ספק שמימון, הדיווה הישראלית שלנו (בקטע הטוב של המילה כמובן), היא בעלת ניסיון עצום, ואיזה כיף שאנחנו יכולים לשמוע שוב ושוב את השירים המדהימים לה, ממש כמו השיר הזה!

 

Breathing - Ariana Grande

ומדיווה אחת, לאחרת. הפעם מדובר בדיווה הבינלאומית, שכל שיר שלה הופך תוך שתי דקות להצלחה מסחררת. אנחנו מדברים כמובן על אחת מהזמרות המצליחות ביותר בעשור האחרון, לא אחרת מאשר אריאנה גרנדה. השיר של גרנדה, עם אותו השם כמו שירה של שירי מימון, רק באנגלית, נחשב לאחד השירים המוצלחים ביותר של הזמרת, שמזכירה לנו שמה לעשות, צריך להמשיך ולנשום.

 

דיבור נגוע - מרגי וסטפן לגר

אם עד עכשיו דיברנו על זמרות, הגיע הזמן גם לקצת ייצוג גברי. הפעם מדובר בשירם של מרגי וסטפן, "דיבור נגוע", שעשה פה לא מעט רעש, אתגרים באפליקציית הטיקטוק וטירוף. השיר ללא ספק בגוון פופי וממכר, מרגי וסטפן כבר ממזמן הוכיחו לנו את כמות הכישרון שלהם.

 

Talk Dirty- Jason Derulo feat. 2 Chainz

ממרגי וסטפן נרשה לעצמנו לקפוץ שנייה לחו"ל, הישר לסינגל הסופר מצליח של האמן הבינלאומי, שכנראה גם הוא, ממש כמו מרגי וסטפן, אוהב להשתמש בדיבור "נגוע", או במקרה שלו, דיבור מלוכלך. אנחנו כמובן מדברים על ג'ייסון דרולו, שלמרות שהשיר יצא לפני יותר משש שנים, הוא עדיין עושה רעש יותר מאי פעם ונחשב לאחד השירים האהובים והמוצלחים של הזמר. קבלו עובדת בונוס - מרגי בעצמו ביצע את השיר הזה בזמן שהשתתף בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון"!

 

תתארו לכם - שלמה ארצי

אחד השירים הללא ספק אהובים ומושמעים ביותר בפסקול המוזיקה הישראלית, הוא השיר "תתארו לכם", של הזמר והיוצר מבין הטובים והבולטים שנראו כאן בישראל, לא אחר מאשר שלמה ארצי. הזמר אחראי על המון שירים אהובים שעושים לנו טוב על הלב, כך גם השיר "תתארו לכם", שתמיד גורם לנו לעצור רגע ולהתרגש, שיר כזה שעושה הרגשה כל כך טובה שמחממת את הלב. אין ספק שכיף שיש יוצרים כמוהו כאן בישראל.

 

Imagine - John Lennon

ועכשיו, נעבור מאמן מצליח אחד אל אמן מצליח אחר, שהיה גם חבר להקת הביטלס המצליחה, אולי המצליחה ביותר בכל הזמנים. אנחנו כמובן מדברים על ג'ון לנון, בשיר Imagine, שכמו השיר תתארו לכם, גם שיר זה מעביר בנו הרגשה כל כך טובה על הלב, השיר מדבר על האופטימיות, על עולם כמעט חלומי, אוטופי ובלי מלחמות. שיר זה נחשב לאחד מהשירים הטובים ביותר שיצאו אי פעם ונותן לנו אפשרות לעצור ולדמיין לרגע.

 

חצוף - נועה קירל

נועה קירל כבר הוכיחה לנו ממזמן שאין תקרה שהיא לא תוכל לפרוץ, עם כמות הכישרון העצומה שלה והסטייל שהיא מביאה בכל שיר ושיר שלה, כבר יצרה לעצמה תדמית ברורה ואין ספק שהיא אחת מהכוכבות האהובות ביותר ברחבי ישראל, ובקרוב גם ברחבי העולם. השיר המדובר, "חצוף", שיצא באפריל של השנה שעברה, הפך מהר מאוד לחלק מהפלייליסט של כולנו ולאחד השירים האהובים יותר של הכוכבת.

 

Rude- MAGIC!

הגרסה הבינלאומית ל"חצוף" כנראה תהיה “Rude”, של הלהקה הקנדית, MAGIC!, או בעברית, קסם. אמנם הלהקה המדוברת היא אינה כזאת מפורסמת, אך השיר שלהם, שיצא ממש לפני שש שנים, הפך להיות אחד השירים המדוברים ביותר שהיו כאן בעשור האחרון, עם מיליארדי השמעות, בכל רחבי העולם וגם אצלנו.

 

 

תגובות