קללת ה-X פקטור? ג'סי מליטל מיקס מודיעה על פרישה מהלהקה. אינסטגרם

קללת ה-X פקטור? ג'סי מליטל מיקס מודיעה על פרישה מהלהקה

לאחר תשע שנים בלהקת הבנות הבריטית, ליטל מיקס, חברת הלהקה - ג'סי נלסון, מודיעה היום (ב') כי היא פורשת סופית מהלהקה. כל הפרטים

להקת הבנות הבריטית "ליטל מיקס" נכנסה אל חיינו לפני תשע שנים כאשר זכו ב"אקס פקטור" הבריטי. כל אחת מחברות הלהקה נבחנו כסולו ובמהלך התכנית איחדו אותן ללהקה. לאחר זכייתן בתכנית, הלהקה הוציאה שישה אלבומים והפכו לאחת הלהקות הכי גדולות בעולם. לפני מספר שבועות ג'סי נלסון, מכוכבות ההרכב, הודיעה כי היא לוקחת הפסקה מהלהקה בשל בעיה בריאותית. אלא שהיום (ב') היא מודיעה כי היא פורשת סופית מ"ליטל מיקס" - מה שמשאיר את ג'ייד אמיליה ת'ירלוול, לי-אן פינוק, ופרי לואיז אדוארדס כשלישייה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

בפוסט מיוחד שהיא מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה כתבה נלסון: "הרגשתי את הלחץ ואת הציפייה ממני בלהיות חלק מלהקת בנות בצורה מאוד קשה. אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהיה חלק מהמסע שלנו". חברותיה ללהקה תמכו והגיבו: "אנחנו אוהבות אותה מאוד. אנחנו מסכימות איתה שהדבר הכי חשוב עכשיו בשבילה זה בריאות הנפש שלה".

© צילום: gettyimges.ILJeff Spicer

זו לא הפעם הראשונה שלהקה בריטית מהאקס פקטור חווה פרישה כזו. לפני כחמש וחצי שנים זאין מאליק, חבר הלהקה המצליחה וואן דיירקשן, הודיע כי הוא פורש מהלהקה בגלל בעיות בריאות הנפש. האם מדובר בקללת אקס פקטור בריטניה? ומה יעלה בגורל הלהקה? נמשיך לעדכן!

© GettyImages_IL/Kevin Kane
תגובות