מאיר(י) לנו את החג: עדן מאירי בשיר חדש שכתבה רוני דלומי. רן יחזקאל

מאיר(י) לנו את החג: עדן מאירי בשיר חדש שכתבה רוני דלומי

השנה האחרונה הייתה לא פשוטה לעולם התרבות אולם נדמה כי למרות הקשיים זו הייתה השנה הטובה ביותר בקריירה של עדן מאירי, הזמר הצעיר שאחראי על להיטים כמו "לך עם האמת שלך" והדואט המעולה עם דודו אהרון "בחלומות שלנו" (שזכה בתואר שיר השנה של יוטיוב ישראל), לא עוצר לרגע והוציא הבוקר (א') סינגל חדש לכבוד חג החנוכה

עדן מאירי רק ממשיך לצמוח. בין להיטי הענק, הובלה במצעדים, זכייה בפרס שיר השנה (על הדואט "בחלומות שלנו" עם דודו אהרון), כיכובו בפסטיגל פעם נוספת, תפקיד ב"זיגי" ובקרוב מאוד גם בתפקיד בסרט קולנוע. הזמר ממשיך לנתב את דרכו בעולם המוזיקה בצורה מדהימה להפליא.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאירי לגמרי מאיר לנו את החג, והוא עושה זאת עם שיר חדש שהוא משחרר הבוקר (א'). לשיר קוראים "החזקתי לך ת'יד" וכתבה אותו לא אחרת מאשר הזמרת המצליחה רוני דלומי. את השיר כתבה דלומי יחד עם היוצר אביב קורן, ועל העיבוד המוזיקלי עומד טל פורר אשר שיתף פעולה עם מאירי מספר פעמים בעבר. השיר מדבר על אהבה נכזבת ועל הגעגוע שעוטף לאחר פרידה. למרות המילים העמוקות, הלחן סוחף וקצבי. אנחנו לגמרי מריחים ריח של להיט חדש באוויר.

 

הקליפ מושקע וצבעוני, תורם לאווירה ומעצים את הרגש בשיר. אנחנו אוהבים לראות את תהליך ההתבגרות וההתפתחות המוזיקלית שמאירי עובר ובטוחים שזו רק ההתחלה.

תגובות