For You: שירי הטיקטוק שאתם לא יכולים לפספס השבוע. adobestock

For You: שירי הטיקטוק שאתם לא יכולים לפספס השבוע

בכל שבוע נביא לכם את השירים שהיו הכי וויראלים באפליקציה, כאלו שאתם חייבים לעשות להם טיקטוק או להוסיף לפלייליסט!

השירים והסאונדים הוויראלים באפליקציה הפכו ללהיטים הכי גדולים של הרגע! והשבוע הבאנו לכם את חמשת השירים הכי נשמעים באפליקציה. אם גם אתם מכורי טיקטוק, וגם אם לא, זה בשבילכם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Baby 

הסינגל הראשון ברשימה זהו הסינגל של ג’סטין ביבר "Baby". השיר יצא כבר בשנת 2010, אבל בעקבות הטיקטוק חזר ובגדול. הריקוד שיצרה הטיקטוקרית המוכרת לנו, יובל ביטון, ללא ספק שיגע את כל המדינה ולא הפסיק לפזז לו באפליקציה. אנחנו כבר התמכרנו מה איתכם?

 

Laffy Taffy

השיר כיכב בטיקטוק לפני כשנה ועשה קאמבק עם טרנד קצת שונה ממה שאנו רגילים אליו. הריקוד הפך לטרנד ויראלי שרץ ברחבי ה'פוריו', לכן אין מצב שהשיר עוד לא הגיע אליכם! 

 
בטלנה
"למה יש יותר תסביך מזה"? טרנד חדש שרץ בטיקטוק עם סאונד מהשפה הערבית. בכלל לאחרונה, שירים בשפה הערבית נהיו פופולאריים יותר, מה שגרם לקצת יותר גיוון בסגנונות המוזיקה שבאפליקציה. אהבנו, אימצנו וכבר עשינו עם זה טיקטוק!
 

Positions

השיר של הזמרת אריאנה גרנדה יצא לפני כחודשים ומאז הספיק לככב ברחבי הפוריו, עד עכשיו. "Positions" כבר הרבה זמן ביוטיוב, בכל מיני סרטוני טיקטוק יצרתיים, אבל משום מה - השבוע הוא כיכב לנו בפור יו יותר מאי פעם! אם השיר עדיין לא אצלכם בפלייליסט זה הזמן להוסיף.

 
תגובות