בזמן שהיא בבית האח הגדול: זהבה בן בסינגל חדש. מקסים דינשטיין

בזמן שהיא בבית האח הגדול: זהבה בן בסינגל חדש

את הבוקר אנחנו פותחים עם סינגל חדש לזמרת הנצחית, זהבה בן, רק שבתכל'ס היא שוהה כבר כחודש ימים בבית האח הגדול, והיא לא תדע על הביקורות והדעות על השיר

בזמן שזהבה בן פותחת את היום עם קפה במרפסת בנווה אילן, לצד חבריה מבית האח הגדול - אצלנו יום שלישי נפתח עם סינגל חדש שלה, בשם "אולי בעולם אחר". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היוצרים מאחורי הקלעים של השיר החדש הם נעם חורב, גיא דאן ואלון פרץ. שילוב הכוחות בין השלושה עשה מעולה והוביל לתוצאה מצויינת! שיר ברמה גבוהה, שמשתלב מדוייק עם הקול הייחודיי של זהבה בן. לגמרי התחברנו, הן למילים והן ללחן.

 

אולם למרות השיר המעולה - אם נאמר את האמת, זה די מצחיק שבזמן שהיא מנותקת מהעולם, שוהה בתוך בית סגור, רחוק מכולם - יוצא שיר חדש בערוץ היוטיוב שלה. זהבה בן תמיד תשאר הזמרת הנצחית והבלתי מעורערת, אבל ברור לכולנו שאחת הסיבות שהיא נכנסה אל בית האח הגדול זה כעוד דרך למנף את הקריירה המוזיקלית שלה. שזה מדהים, ותכנית ריאליטי כמו "האח הגדול" זאת פלטפורמה מעולה לכך, אבל אולי היה כדאי לחכות עם יציאת השיר ליציאתה מהבית.

כרגע, כשזהבה בתוך בית האח הגדול - אנחנו נחשפים אל זהבה כזהבה, כאישיות בפני עצמה, כבן אדם, עם אופי מיוחד, תכונות ייחודיות. לא עוד הזמרת זהבה בן, אלא פשוט זהבה. אנחנו מגלים עליה את הרגישות שבה, את האכפתיות לאחר, את האהבה הרבה שקיימת בלב שלה עבור כולם, את זה שהיא חברה מדהימה ואת הפן האמהי והדואג. הרבה מעבר לקול יפה וכשרון ווקאלי משובח. התכנית עושה טוב עבור זהבה והתדמית שלה, ולדעתנו זו בדיוק ההזדמנות להתרכז כרגע בה, כבן אדם. זו בהחלט הזדמנות מצויינת גם לשחרר שירים חדשים ולנצל את הבמה הזאת, אבל לדעתנו, עוד מוקדם מדי לכך, וכל דבר בעתו ובזמנו. הרי כבר הספקנו לשכוח שזהבה נכנסה על טייטל הזמרת, כי כבר הצלחנו להכיר אותה בתכנית כאישיות מיוחדת בפני עצמה, ואז פתאום, עם יציאת השיר החדש, זה  הזכיר לנו על כך לרגע.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

בכל מקרה, השיר בהחלט מצויין, כאמור, ואת זהבה אהבנו מאוד עוד לפני, אז היום אנחנו כבר לגמרי מאוהבים! מקווים שכאשר היא תצא מהבית, היא תקרא את הכתבה הזו, ותדע ששמחנו על ההזדמנות להכיר את האישיות האמיתית והאותנטית של זהבה, ולא רק את של זהבה בן. 

תגובות