סדר בדרמה סביב השיר החדש של כוכבת "היי סקול מיוזיקל". צילום מסך מהאינסטגרם

סדר בדרמה סביב השיר החדש של כוכבת "היי סקול מיוזיקל"

השיר החדש של אוליביה רודריגו ("היי סקול מיוזיקל") "Drivers License" הוליד גם דרמה סביבו. לא הספקתם להתעדכן? קבלו סיכום מיוחד!

בשנה האחרונה עלתה הסדרה "High School Musical" (הגרסה המחודשת של 'היי סקול מיוזיקל') בדיסני פלוס, בה כיכבו אוליביה רודריגו (17) וג'ושוע באסט. בזמן השידור לאוליביה היה בן זוג וג'וש, שלפי השמועות התאהב בה, כנראה כתב על כך את השיר שלו "Anyone else". השמועות טוענות כי ג'וש ואוליביה כנראה התחילו לפתח מערכת יחסים לאחר צאת השיר, אך גם הספיקו להפרד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

לאחרונה ג'וש מסתובב הרבה עם השחקנית והזמרת סברינה קרפנטר (מאיה מ"העולם של ריילי") ואף התחפשו ביחד בהאלווין האחרון, מה שגרם להמון שמועות על יחסיהם הרומנטיים (שדי מתאמתות בשיר).

העניין הוא שלפני ארבעה ימים הוציאה אוליביה את השיר שלה "Drivers License", בו מצטייר כי היא מדברת על ג'וש, הפרידה ומערכת היחסים החדשה שבה הוא נמצא. ג'וש דווקא פרגן לאקסית והעלה סטורי בו הוא מקדם את השיר, אך אוליביה, שעל פי הדיווחים והקונספירציות מעבר לים פגועה מכל הסיפור, החליטה לא לשתף אותו. 

 

השיר זוכה להצלחה רבה ונמצא כרגע במקום הראשון במאה השירים הכי מצליחים בעולם. אפילו טיילור סוויפט, אותה מעריצה אוליביה, הגיבה לה על השיר. אנחנו מחכים להתפתחות בעלילה, ובנתיים ממשיכים לשמוע את השיר בריפיט.

 

תגובות