העולם נעצר: הסינגל החדש של נופר סלמאן. אלמוג גבאי

העולם נעצר: הסינגל החדש של נופר סלמאן

הזמרת והשחקנית המצליחה משחררת הבוקר (א') בלדה מרגשת בשם ''העולם נעצר'' ולגמרי עוצרת לנו את הנשימה!

הזמרת והשחקנית, נופר סלמאן, פותחת את שנת 2021 עם סינגל וקליפ חדש בכיכובו של השחקן עדי אלון ובבימויו של מאור זגורי (איתם עבדה במחזה "זה אני"). הסינגל החדש נקרא ''העולם נעצר'', והוא בלדה מרגשת ועוצמתית אשר כתבה והלחינה הזמרת עם אושר כהן, שעיבד והפיק את השיר מוסיקלית.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סלמאן תככב בקרוב על המסך הטלוויזיה בעונה החדשה של "מלכות" (תשודר ב-HOT) ובתפקיד ראשי בסדרה חדשה "12 עיניים" (תשודר בקשת 12), שעתידה לעלות בשבועות הקרובים לאוויר. אך עד אז, היא גם משחררת אלינו שיר חדש ומרגש, שאתם חייבים להאזין לו. השיר מספר על פרידה ועל החיים שאחרי הפרידה. זוהי בלדה מרגשת ועוצמתית המשולבת עם קליפ בצבעי שחור לבן, המראה את בני הזוג עושים את אותם המעשים רק בנפרד, מה שהופך את הקליפ לדבר מרגש ואותנטי.

 

"תקופה קצת מוזרה לפרידות, הכל בלופ ויותר כואב למשוך את הפלסטר שאין לך לו"ז צפוף לברוח אליו. המוסיקה היא הריבאונד המדויק שלי, היא התרופה לכל דבר שאני עוברת בחיים. אז כתבתי מחקתי ואפשר לומר שכל השנה האחרונה מסתכמת באיך שהפתקים שלי נראים", מספרת סלמאן על השיר ומוסיפה: "ניתנה לי הזדמנות לחפור פנימה, להקשיב למחשבות שלי ולצייר את החלומות שלי. לקחתי את האנשים שאני הכי אוהבת לעבוד איתם, וכל אחד הגיע מאהבה אמיתית לחלוק את הכישרון שלו: מאור זגורי שביים את הקליפ בדיוק מופלא ודאג שתתרגשו דרך העיניים, עדי אלון שמשחק לצידי ומרגש אותי באותנטיות מוחלטת, יסמין לוי שהגיעה ברגע האחרון לסלסל סביבי ועטפה אותי כמו הכלי נגינה הכי מיוחד בעולם, אושר כהן שהצליח להוציא ממני כנות, רגישות, אומץ, פתיחות בטקסט חושפני ואישי. ועוד צוות שלם של אנשים ששפכו אור עצום על הקליפ. עכשיו זה שלכם וזה מרגש אז תצפו ונדבר אחך כך?"

תגיות
תגובות