סיכומוזיקלי: חן אהרוני עושה "כמעט מלאכים" ושחר טבוך מרגש. אינסטגרם, ענבל מסיקה

סיכומוזיקלי: חן אהרוני עושה "כמעט מלאכים" ושחר טבוך מרגש

השבוע הראשון של שנת 2021 חלף ונגמר לו, וכמובן שגם הוא הביא איתו מלא מוזיקה ישראלית חדשה וכיפית. הפעם: שירה מרגלית ואור בן ברוך מסכמים שנה, יוצא האח הגדול בשני סינגלים מטורפים וחן אהרוני במחווה מרגשת

שנת 2021, כמה כיף שהגעת! השבוע הראשון של השנה הביא איתו שירים חדשים ומדהימים, ואם ככה נראית תחילת השנה אנחנו אפילו לא יכולים לדמיין מה יהיה בהמשכה. כמו בכל שישי, אספנו בשבילכם את רשימת השירים החדשים שאתם פשוט חייבים לשמוע, וביניהם - סינגל חדש למירי מסיקה, והאקסים שירה מרגלית וטליסמאן גם הם בסינגלים חדשים, כל אחד בנפרד (יום אחרי יום - צירוף מקרים?). תהנו והלוואי שהשנה החדשה תהיה מלאה במוזיקה טובה שכזו!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שירה מרגלית ואור בן ברוך - 2020

שיתוף פעולה מעניין שיצא השבוע הוא השיר "2020" של שירה מרגלית ואור בן ברוך, שגם כתבו והלחינו בעצמם והפיק דניאל משה. שירה ואור כתבו כי השנה האחרונה הייתה לא פשוטה לכולנו, ואפשר לומר שקצת איבדנו את זה. לרגל השנה החדשה החליטו השניים לסכם את השנה ההזויה שעברה עלינו בשיר, והאמת שהם עושים את זה פשוט מדהים. הבתים של כל אחד מהם כתובים ומבוצעים בצורה הכי טובה שהם יכלו לעשות זאת, ובפזמון שילוב הקולות שלהם הוא לא פחות ממושלם.

לסיכום: ש-2021 תהיה יפה כמו השיר הזה!

טליסמאן - עקרונות למכירה 

קודם כל נגיד שעם שיר וואו כזה, אנחנו לא יכולים לחכות כבר לשירים הבאים שטליסמאן ישחרר בהמשך השנה. את הסינגל "עקרונות למכירה" כתב הלחין והפיק טליסמאן עצמו יחד עם טום פורמן, ואין ספק שהשניים האלה לגמרי יודעים איך עושים את זה כמו שצריך. בכל שיר מחדש טליסמאן יודע לפגוע בול, וכמובן שגם הפעם הוא עשה זאת בצורה מדויקת שלא משאירה מקום לספק - הוא באופן חד משמעי אחד המוזיקאים האהובים עלינו בתעשייה. שרק נמשיך לקבל שירים כאלו.

לסיכום: התמכרנו בשנייה!

 

רועי קורנבלום - קל להיות אדיש / עוזב אותך היום

שני שירים שיצאו יחד השבוע לרועי קורנבלום (שאתם ודאי זוכרים אותו בתור דייר בבית "האח הגדול") לא הצליחו לצאת לנו מהראש מהרגע ששמענו אותם לראשונה. השירים "עוזב אותך היום" ו-"קל להיות אדיש" הם שני השירים הראשונים מתוך אלבום הבכורה של קורנבלום - "בינתיים זה הכל". את שניהם כתב רועי בעצמו, ועל ההפקה סיוון ברגר. אם עד היום לא מספיק הבנו כמה מוכשר הבן אדם, השירים האלו הם לגמרי החותמת הרשמית לכך שרועי קורנבלום פשוט מוזיקאי בכל נשמתו. אהבנו ממש ואנחנו לא יכולים לחכות לשמוע כבר את כל האלבום.

לסיכום: שניים שיוצרים בום!

 

 מירי מסיקה - מרק צח

כמה שאנחנו אוהבים את מירי מסיקה, וכמה שאנחנו מתאהבים פה בכל פעם מחדש כאשר היא משחררת מוזיקה חדשה. את השיר ״מרק צח״ ששחררה יחד עם מארק אליהו, הלחינה דיקלה וגם כתבה יחד עם מור שלומוביץ, והפיק אורי זך בעלה של מירי. הסינגל יצא כחלק מהאלבום החדש שלה - ״אוקיינוס״. מירי מספרת שזהו האלבום הכי נשי והכי אישי שלה, שמלא ביצירה ושירה נשית עוצמתית ושבירה. אנחנו תמיד בעד גירל פאוור, ואין ספק שמירי עושה את זה מושלם. כמו בכל שיר, מסיקה מוכיחה לנו שהיא פשוט אחת הזמרות הכי מוכשרות שיצא לנו לשמוע אי פעם. כבר בשמיעה ראשונית התאהבנו בשיר, והוא מתאים בדיוק בשבילה.

לסיכום: מדהימה כמו תמיד

 
 קרן קריספיל מארחת את חן פורתי - צוחקת או בוכה

השיר הבא הוא ללא ספק אחד השירים החזקים והמרעננים ששמענו בתקופה האחרונה. את השיר ״צוחקת או בוכה״ של הזמרת והיוצרת קרן קריספיל, כמובן כתבה והלחינה בעצמה, ומארחת בו את חן פורתי (חלק מההרכב ״הלם תרבות״). השיר מבטא את התחושה של מערכת יחסים שברירית שנעה בין אהבה לכאב ובין שמחה לייאוש, ולגמרי מצליח להעביר תחושות שגם אנחנו חווים ביום יום שלנו, מה שהופך את השיר להרבה יותר מרגש ונוגע. הקול הרך של קריספיל יחד עם הקטע של חן פורתי, שמוסיף לשיר את האגרוף הסופי ולגמרי מצליח לרסק אותנו, יוצר שילוב שאנחנו פשוט לא מצליחים להישאר אדישים אליו. 

לסיכום: לא מפסיקים לשמוע בלופים.

 

נועם גרוס - מראה

לפני כשלושה חודשים שחררה נועם גרוס את הסינגל הראשון שלה שגרף אחריו מאות אלפי צפיות ותגובות חיוביות. השבוע גרוס עשתה צעד נוסף ושחררה את הסינגל השני שלה, שחשף בה צד שונה שלא ראינו בסינגל הראשון. את השיר ״מראה״ כתב והלחין עבורה כפיר צפריר והפיק אופיר מלול, אותם אנשים שיצרו את הסינגל הראשון שלה. השיר מתאר את הסיטואציה המוכרת לכולנו, בה אנחנו מתקשים להסתכל במראה ולהיות שלמים עם עצמנו, אלא רואים רק את הפגמים. בשיר נועם מאפשרת לנו גם ליהנות ממוזיקת פופ שאנחנו תמיד אוהבים לשמוע, וגם לחשוב מעבר ולהבין את הטקסט והמסר של השיר.

לסיכום: עושה את השילוב המושלם.

 

פול טראנק - לישון בעמידה

לאחר ההצלחה המטורפת של השיר "עוד יום", שהיה שיר הנושא של תאג״ד 2, שחררו השבוע פול טראנק סינגל חדש ולא פחות ממכר. את הסינגל ״לישון בעמידה״ כתב גל ניסמן סולן הלהקה, וגם הלחין ועיבד יחד עם אריאל קשת. השיר הוא מעין ביקורת על חלק מהמנהיגים שלנו, כך מספר ניסמן, אך למרות הכל עדיין רואה את האור שבסוף הדרך הארוכה שעוד לפנינו, והשלב הראשון - להפסיק לישון בעמידה. אנחנו אהבנו את הסינגל ואת והאמירה החזקה והמורגשת שהוא מביא איתו, ביחד עם הקליפ הפשוט מדוייק ומתאים לשיר.

לסיכום: פול כישרון.

 

שחר נהרי, נועם צוריאלי ואייל מזיג - כשנצא מזה

קבלו שיר כיפי וקליל שלא תפסיקו לזמזם כל הסופש. המפיק אייל מזיג שהספיק לעבוד עם האמנים הכי גדולים (חנן בן ארי, שלמה ארצי ועוד) חיבר בין שחר נהרי ונועם צוריאלי, שני מוזיקאים מוכשרים, שיבצעו את השיר ״כשנצא מזה״. את השיר כתב נועם צוריאלי והלחין יחד עם אייל מזיג וגיא קופלמן. לדעתנו זה השיר הכי מגניב שיצא לנו לשמוע השבוע, ואין ספק כי אם לא הכרתם אותם עד עכשיו, כולכם, בדיוק כמונו, הולכים להתמכר ולעקוב מעכשיו אחרי המוזיקה של החבורה המוכשרת הזו.

לסיכום: שיר מטורף לאמנים מטורפים.

 

שווה האזנה

שחר טבוך פשוט מוכשר בהכל

אמנם הוא מככב לנו על המסכים מאז שהיה ילד קטן, אך את הפריצה הגדולה באמת עשה שחר טבוך השנה כאשר שיחק את דמותו של אבינועם בסדרה "שעת נעילה". אולי חלקכם לא יודעים אבל שחר הוא לא רק שחקן אלא גם זמר מוכשר (ואפילו ניסה את מזלו ב"כוכב הבא לאירוויזיון"). השבוע פרסם בחשבון האינסטגרם שלו קאבר לשיר "אני שוב מתאהב" של גידי גוב יחד עם עידו קאשי, ואנחנו עפים עליו ברמות! טבוך מראה לכולנו שהוא פשוט מוכשר בכל דבר. מה עם להשאיר קצת לאחרים?

 חן אהרוני עושה "כמעט מלאכים"

בשבועות האחרונים הזמר חן אהרוני נהנה עם הגולשים בשלל קאברים ספונטנים ללהיטים בשפה הספרדית. אחרי שעשה מחווה ל"המורדים" ול"בובה פראית", כעת הגיעה תורה של הסדרה "כמעט מלאכים". אהרוני בחר את הלהיט המרגש של מר (לאלי) מהעונה הרביעית של הסדרה- "Me Voy" והוא ללא ספק עשה לנו צמרמורת מהתרגשות.

תגובות