For You: השיר של ניקי מינאז' והטרנד החם. adobestock

For You: השיר של ניקי מינאז' והטרנד החם

בשנה האחרונה לא מעט שירים מתוך הטיקטוק הפכו ללהיטי ענק. בכל שבוע נביא לכם את השירים הכי וויראלים באפליקציה, כאלו שאתם חייבים לעשות להם טיקטוק או להוסיף לפלייליסט שלכם!

בכל שבוע נביא לכם מספר שירים שכיכבו לכולנו בטיקטוק, והפעם: איזה עוד אתגר מסוכן נכנס לנו לפוריו והאם טיקטוק מזמן כבר לא נועד רק לריקודים?

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Rake It Up

השיר של ניקי מינאז' ויו גוטי אמנם יצא לפני כשלוש שנים, אבל כמו שהצלחנו להבין בזמן האחרון המון שירים יחסית ישנים חוזרים להיות טרנדים ענקיים. הפעם החלק של ניקי מינאז' מככב לנו בפוריו. הטרנד החל בדצמבר, אבל בשבוע האחרון הוא תפס תאוצה וכל טיקטוקר אפשרי כבר הספיק לבצע אותו. 

Buss It

גם השיר הזה לגמרי תופס לנו מקום נכבד בפור יו, וזה לחלוטין אחד מהטרנדים החמים של השבוע. השיר הזה כמו שירים רבים מאוד בטיקטוק לא כל כך מוכר בתור שיר, אבל הקהל פשוט אוהב סוג כזה של שירים וגם אותו המון טיקטוקריות כבר הסיפקו לבצע, ביניהן אורי נוביק המתוקה שקבעה את המשפט שהפך למוסכמה חברתית "את לא מכוערת את ענייה מאמי!".

Often

גם "Often" הוא לא שיר חדש ואף היה טרנד בשנה שעברה, אך כמו שראינו לאט לאט השירים וגם הטרנדים הישנים חוזרים אלינו לפוריו והוא ביניהם. השיר של דה וויקנד לגמרי היה לכולנו בפלייליסטים כבר מעבר לטיקטוק, ותמיד נחמד לראות את השירים האהובים עלינו בתור טרנדים.

Vacation

כדי לסגור את הרשימה, נביא לכם שיר שלגמרי יגרום לכולנו להתגעגע לחיים שלפני הקורונה ולפני הסגר, כשעוד יכולנו לצאת לחופשות ופשוט להנות. השיר הזה לגמרי גורם לנו להרגיש את העולם מהבית, ובעצם טוב שהטרנד הזה קיים כשאנחנו לא יכולים לעשות אותו בעצמנו.

 

 

תגובות