סיכומוזיקלי: עדן חסון אקוסטי והמשאלה של קטריקס. צילום: מתוך אינסטגרם @katrixmusic

סיכומוזיקלי: עדן חסון אקוסטי והמשאלה של קטריקס

גם הפעם הכנו לכם רשימה של השירים החזקים שיצאו השבוע אדיר גץ בסינגל חדש ורומנטי, חן אהרוני מוכיח שחו"ל זה כאן וכוכבת חדשה בת 19 שהולכת לשגע אתכם

איך אנחנו אוהבים שמגיע יום שישי ואנחנו נרגעים מכל השבוע שעבר עלינו, ומה יותר כיף מאשר להירגע עם שירים חזקים וטובים שיצאו במוזיקה הישראלית השבוע? סידרנו לכם סיכום של שירים חדשים שאתם פשוט חייבים לשמוע, למשל: עדן חסון בגרסה אקוסטית באמצע הלילה, קטריקס בסינגל שיוצא מהעומק של הלב, ואחד הגיטריסטים העסוקים בארץ משחרר סינגל משלו. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אדיר גץ - שוב חוזרת

כמו בכל פעם, אדיר גץ יודע לגעת לנו בדיוק בנקודות הנכונות של הלב ולגרום לנו להתאהב בו שוב ושוב. את השיר ״שוב חוזרת״ שיצא השבוע כתב והלחין כמובן גץ בעצמו והפיק דניאל משה. בקליפ מכבבת בת זוגו הלן טורזמן, מה שלגמרי מוסיף לאווירה של הקליפ ולמשמעות של השיר. אין ספק שהזמר יודע להוכיח בכל שיר מחדש שהוא אמן מהשורה הראשונה, ואנחנו כבר לגמרי מכורים.

לסיכום: לא יוצא לנו מהראש!

 

קטריקס - משאלה

השבוע שחרר קטריקס סינגל בשם ״משאלה״, אותו כתב והלחין יחד עם ליאור חביב שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית. בפוסט שהעלה לאינסטגרם כתב הזמר כי הסינגל הזה הוא 100% מהלב שלו, והאמת שזה לגמרי מורגש. לסינגל יש טקסט חזק ועם זאת קצב קליל שגורם לנו להימשך עוד יותר אל תוך השיר. בקיצור - קטריקס שוב קולע בול, ואם הייתה לנו משאלה, היינו מבקשים כמה שיותר מוזיקה חדשה ממנו!

לסיכום: ריגש אותנו על אמת

 

חן אהרוני - אני בחוץ

הסינגל הקודם שיצא לפני קרוב לחצי שנה זכה להצלחה רבה, אבל אנחנו חושבים שהשיר החדש של חן אהרוני לגמרי לא דומה למה ששמענו ממנו לפני. את ״אני בחוץ״ מתוך האלבום השלישי שלו, כתב והלחין אהרוני יחד עם לידור סעדיה שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית. אנחנו עפים ברמות על הקצב ועל הוייב שחן מביא איתו, והוא מראה שחו״ל אפשר לעשות גם כאן. לא יכולים לחכות כבר לשמוע את הסינגלים הבאים.

לסיכום: פופ סטאר אמיתי

 

מאור אדרי - מציל אותך

כל שיר שמוציא מאור אדרי הופך ללהיט עם מאות אלפי ואף מיליוני צפיות, ואין לנו ספק כי גם השיר הזה הולך להיכנס לרשימת הלהיטים של הזמר. את השיר ״מציל אותך״ כתב והלחין אדרי יחד עם צליל קליפי, והוא עצמו אחראי גם על ההפקה המוזיקלית. מהרגע הראשון ששמענו את השיר הבנו שמדובר בעוד אחד מהשירים שלא הולכים לצאת לנו מהראש בתקופה הקרובה, ואיזה כיף שיש זמר כמו מאור במוזיקה הישראלית, שמביא איתו את הגוון הייחודי שלו שאין באף אחד אחר.

לסיכום: פשוט אוהבים אותו

 

 לאה שבת - בדרך שלך

משפחת שבת היא אחת מהמשפחות המוזיקליות האהובות עלינו ביותר, ובכל פעם שאחד מהם פותח את הפה אנחנו מתאהבים מחדש. גם הפעם זה קרה עם הסינגל החדש של לאה שבת - ״בדרך שלך״. בדרך כלל רגילה שבת לכתוב ולהלחין לבדה את הסינגלים שלה, אך הפעם חברה ליוצר המוכשר אבי אוחיון וביחד הם יצרו את השיר הקסום הזה שעיבד והפיק מתן דרור. כבר למעלה משלושה עשורים שהקול העוצמתי והמרגש שלה סוחף את כל מי שמאזין לו, וגם לנו לעולם לא ימאס מהמוזיקה היפה שהיא יוצרת.

לסיכום: זמרת עוצמתית ומדהימה!

 

עידן שניאור - Stay

עידן שניאור הוא אחד הנגנים העסוקים בתעשייה, וכמעט ואין אמן שלא עבד איתו. השבוע שחרר שניאור את ״Stay”, הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה שלו, ואיזה כיף שהוא חושף בפנינו גם את הצד הזה שלו. את השיר הלחין בעצמו למילותיהם של אלה דורון ומאיה שניאור, ועל ההפקה גם הוא אחראי יחד עם מיכאל פרוסט, דניאל אצטה ופטריק סמדג׳ה. השיר בנוי ומבוצע בצורה כל כך טובה, שגרמה לנו כבר אחרי השמיעה הראשונה להכניס אותו היישר אל תוך הפלייליסט שלנו. מחכים כבר לשמוע את השירים הבאים!

לסיכום: כמות כישרון ענקית

 

לינויה - נפל לך הכתר

כוכבת חדשה בת 19 בלבד שכנראה הולכת לעשות הרבה רעש, הכירו את לינויה. השבוע שחררה הזמרת הצעירה סינגל ראשון בשם ״נפל לך הכתר״, אותו כתב אלי (האולטראס) פרץ וגם הלחין יחד עם אופיר מלול, שאחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית. השיר מדבר על העובדה כי אין דבר העומד בפני הרצון, ולינויה מקווה להעביר בשיר שלה את המסר הזה. נראה כי הזמרת לא הולכת להיעלם לנו בקרוב, וכבר בסינגל הראשון מפציצה כמו כוכבת מהשורה הראשונה. בטוחים שעוד נשמע עליה המון.

לסיכום: מלכה אמיתית

 

רועי פרל - השעות שלך

השבוע שחרר רועי פרל סינגל בשם ״השעות שלך״, שהוא אחד השירים המרגשים והיפים ששמענו לאחרונה. אביו של רועי נפטר לפני 17 שנה, והשיר הוא בעצם מכתב של רועי על איך הוא רואה את החיים שלו ואת המקום של אביו בהם לאחר כל השנים שעברו. פרל אחראי כמובן גם על הטקסט וגם על הלחן, ועל ההפקה המוזיקלית דני רובס. הסינגל הוא החמישי מתוך אלבום הבכורה של הזמר ועד עכשיו כל שיר בצבע, נותנים בדיוק את האיזון וגם את ההמשכיות אחד של השני באותו הקו, ואנחנו מחכים כבר שיצא האלבום המלא.

לסיכום: זמר מרגש עם שיר מרגש

 

סטאס - למה ככה

הראפר סטאס פותח את שנת 2021 עם סינגל קומי והומוריסטי בשם ״למה ככה״, שהוא גם שיר הנושא של אלבום שעתיד לצאת בקרוב. את השיר כתב והלחין סטאס יחד עם אמיר אסטליין ושלומי וינברגר שגם הפיק אותו. הראפר מספר כי צמד המילים ״למה ככה?״ מסכם בדיוק את השנה האחרונה שעברה עלינו - ״אפשר לעשות תכנון מטורף של מלא תכניות. בסופו של דבר מה שקורה זה מה שקורה, ואתה יכול לשאול את עצמך כל היום - למה ככה?״. לשיר מצורף גם קליפ מושקע שמציג את הניגודים של הדיאלוג הפנימי של האמן - בין מצחיק לרציני, בין מבוגר לילד. 

לסיכום: שיר מגניב לגמרי!

 

שווה האזנה

עדן חסון בגרסה אקוסטית ללהיט שלו

כמה אנחנו אוהבים את עדן חסון, וכמה אנחנו עוד יותר אוהבים כשהוא סתם פתאום מפתיע בסרטון שלו עם הגיטרה באמצע הלילה. בשעה 02:00 בלילה עדן לקח את הגיטרה וביצע גרסה אקוסטית ללהיט שלו ״אל תשברי לי את הלב״, ובינינו, כשהוא שר ככה - מי תרצה לשבור לו את הלב? אנחנו לגמרי נמסנו.

אבי אבורומי בשיר שאנחנו חייבים לשמוע

השבוע פרסם בחשבון האינסטגרם שלו הזמר אבי אבורומי סרטון שלו שר, רק הוא והפסנתר, שיר מקורי שלו. קודם כל נגיד שאנחנו לגמרי דורשים שהוא ישחרר את השיר הזה בגרסה מלאה! המילים והקול הנוגע יוצרים שילוב שאנחנו פשוט לא יכולים להישאר אדישים אליו, ואנחנו סופרים את הדקות עד שנוכל לשמוע את השיר המלא. 

 

תגובות