ורוד זוהר זה הכתום החדש: הקליפ היצירתי של אור עמרמי ברוקמן. שי פרנקו

ורוד זוהר זה הכתום החדש: הקליפ היצירתי של אור עמרמי ברוקמן

אי שם, בנובמבר 2019, עלה נער בהיר עור עם שיער אדמוני וכריזמה מטורפת על בימת "הכוכב הבא" לאודישן מטורף ששבר את שיאי האחוזים בכל עונות הפורמט. כבר מרגע זה, הבינו השופטים והקהל בבית שלא מדובר בעוד כוכב ריאליטי אלא בזמר מהשורה הראשונה שלגמרי הולך להיות הדבר הבא במוזיקה הישראלית ומכאן, הדרך אל המקום השלישי בגמר הייתה סלולה ואהודה בקרב הקהל. עכשיו הוא נוחת עם סינגל שלישי

הבוקר (ב') משחרר אור עמרמי ברוקמן את הסינגל החדש והשלישי שלו "ורוד זוהר" אותו כתב והלחין בעצמו יחד עם סתיו בגר - שהפיק את השיר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

השיר נכתב על ידי ברוקמן עצמו, לאחר פרידה מזוגיות, כשהבין שלא הכל "ורוד זוהר". בקליפ ניתן לראות רגעים שמשקפים את חייו של הזמר לאחר "הכוכב הבא", בין ימי הצילום להופעות וכיצד חייו הפרטיים השתלבו בתקופה זאת. בקליפ משתתפות מאיה צפיר שמשחקת בסדרה החדשה PPS ואלי טינגר. השילוב עם סתיו בגר, הצליח להוציא שיר שנע בין פופ לרוק, אבל בעיקר נכנס לנו ללב. אנחנו אוהבים שבנוסף לכל הדיוק בשיר - יש גם מסר. 

 

על השיר החדש מספר אור: "השיר נכתב שהייתי אחרי שברון לב ממערכת יחסים שבה הכל הרגיש 'ורוד זוהר'. התקופה האחרונה חישלה אותי ולימדה אותי איך קמים מכל משבר, איך להסתכל על הצד החיובי בכל מצב ובעיקר איך המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי, שכל פעם היא מרימה אותי למעלה".

ורוד זוהר זה הכתום החדש © שי פרנקו
תגובות