הארי סטיילס חוגג 27: קבלו את TOP השירים שלו. צילום מסך מיוטיוב

הארי סטיילס חוגג 27: קבלו את TOP השירים שלו

לכבוד יום ההולדת של אחד מהזמרים האהובים ביותר עלינו, הארי סטיילס, אספנו לכם את חמשת השירים האהובים ביותר של הכוכב המוכשר!

את הארי סטיילס, הכרנו אי שם ב"אקס פקטור" ואז כחבר להקת "וואן דיירקשן" (לשעבר). הוא אחד הזמרים האהובים והנשמעים ביותר בעולם, והיום (ב') הוא חוגג את יום הולדתו ה-27. סטיילס כבר לא ילד ובעל רזומה מטורף! לרגל המאורע המרגש (יש שיגדירו אפילו כיום חג), אספנו עבורכם את חמשת השירים האהובים עלינו ביותר של האמן המצליח.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Watermelon Sugar

השיר "Watermelon Sugar" יצא במאי האחרון ונחל הצלחה מסחררת בקרב מעגל המאזינים. הסינגל הגיע לראשי המצעדים ותחנות הרדיו הגדולות בארץ ובעולם ולגמרי פתח לנו את הקיץ באווירה מרעננת. גם בקליפ יש דברים שמזכירים את הקיץ, כמו מוטיב האבטיח שעושה לנו חשק עז לעונה האהובה. סטיילס בין היתר היה לאחד מיוצרי הלהיט, מה שמוכיח פעם אחר פעם  לנו שהוא ללא ספק מולטי טאלנט. 

Golden 

אנחנו כבר יודעים שהאריהוא בחור זהב, ולכן לא היה לנו ספק שנכניס את השיר הזה לרשימה שלנו. הלחן הקצבי בהתחלה, רק גרם לנו להמשיך לשמוע את השיר ולהתחיל לרקוד. הטבע והמים בקליפ גרמו לנו לתחושת חופש ושחרור ושל אנרגיות טובות. אך מנגד, מילות השיר סותרות את התחושה הזאת ומדברות דווקא על חוסר תקווה, לב שבור ועל הפחד להיות לבד - ניגודיות שפשוט השתלבה לה בצורה מפליאה וכזו הכובשת אותנו בכל פעם מחדש.

 

Sign Of The Times

"Sign Of The Times" הוא השיר השני ששמענו מאז שפתח בקריירת סולו. אך דווקא המשמעות מאחורי השיר היא הסיבה שבחרנו להכניס את השיר הזה לטופ 5 שלנו. מבין כל הסינגלים המצליחים שנמצאים בשני אלבומי הסטודיו, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפלייליסט שלנו, יש כמה תאוריות בנושא משמעות השיר. התיאוריה הבולטת מביניהן טוענת שהשיר נכתב מנקודת מבטה של אם שכרגע ילדה ונאמר לה שנותרו לה רק חמש דקות בלבד להיות לצד התינוק. לכן סטיילס מספר לה שהתינוק בסדר וזוהי דרכו של הזמן. תיאוריה נוספת היא קצת יותר אופטימית וטוענת שהשיר מדבר על כך שהחיים עוד ארוכים וזהו עוד משבר שנצלח בעתיד. כשנשאל סטיילס בראיון למגזין "NME" על משמעות השיר הוא סיפר: "זו לא הפעם הראשונה שאנחנו חווים רגעים קשים, וזו גם לא הולכת להיות האחרונה".

 

Treat People With Kindness

אחד המשפטים המזוהים ביותר עם סטיילס הוא לא אחר מהמשפט: "Treat People With Kindness",  שהפך לסיסמה חקוקה בקרב המעריצים מסביב לעולם, בעיקר בזכות העובדה שהוא היה הסלוגן של סיבוב ההופעות שלו Harry Styles: Live Tour". סטיילס גם הופיע עם הגיטרה שלו והמרצ'נדייז של סיבוב ההופעות כולו, שכמובן בניהם היו גם חולצות גאווה אשר נמכרו לצורך גיוס כספים לארגון החינוך GLSEN. כל אלו ביחד הביאו את סטיילס לכתוב שיר שיכלול את הסיסמה המרגשת המדוברת. סטיילס סיפר שהמשמעות מאחוריו היא פשוטו כמשמעו. כלומר, להתייחס לאנשים בחביבות. שינויים קטנים עושים הבדלים גדולים. הוא הוסיף ואמר שחלק גדול מהשיר הגיע דווקא ממעריציו שהגיעו לסיבוב ההופעות וכאן הוא בעצם מביא את "הארי" האותנטי והאמיתי.

 

Falling

השיר שסוגר לנו את הרשימה בצורה המושלמת הוא שיר שלא הותיר עין אחת יבשה וריגש את כולנו כבר משמיעה ראשונית - "Falling". גם הוא, בדומה ל-"Sign Of The Times", הכניס אותנו לפרופורציות ומדבר גם הוא על הרגעים הפחות טובים בחיים. אך בניגוד אליו כאן אומר לנו סטיילס שזה בסדר ליפול, שהרגעים בהם אנחנו מרגישים שאנחנו "נופלים" גם הם חלק מהחיים, ואחריהם אנחנו יכולים לקום ולהמשיך בדרכנו. בסינגל הזה מדבר סטיילס על פרידה מעט שונה, פרידה של בני זוג, הוא מספר על הריקנות והחרטה על דברים שנאמרו ונעשו בעבר. אחד השירים שגרמו לנו להסתכל על העולם בצורה קצת שונה ומיוחדת וללמוד להכיל ולחבק גם את הצדדים הפחות טובים.

 

 

תגובות