שלושה שירים, שלוש שפות, שלושה קהלי יעד: סטפן לגר מעורר עניין . באדיבות יחסי ציבור

שלושה שירים, שלוש שפות, שלושה קהלי יעד: סטפן לגר מעורר עניין

סטפן לגר בפרויקט חדש: במהלך החודש הקרוב הזמר ישחרר שלושה שירים חדשים, כל אחד בשפה אחרת, בצבע אחר ועבור קהלי יעד שונים. הראשון, שיוצא הבוקר (ב׳) הוא באנגלית, והבאים לאחר מכן - בעברית וצרפתית • אנחנו כבר מסוקרנים!

בחודש הקרוב צפויים להשתחרר לסטפן לגר שלושה שירים חדשים, כל שיר מכוון לקהל יעד אחר, ובשפה אחרת. הראשון מבין השלושה, ״Flexing”, יוצא היום (ב׳).

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

״Flexing” הוא שיר באנגלית, שמכוון כל כולו לקהל היעד הגרעיני של לגר, לשורשים מהם הוא מגיע. השיר נוצר מתוך הבקשות הרבות של הקהל. הסינגל השני צפוי לצאת באמצע החודש, שהוא בעצם מכוון לקהל הצרפתי, ואיך לא? - גם כולו בצרפתית! הסינגל השני הוא תחת הפקתם של פן ודולב, והוא יוצא במסגרת הקריירה הבינלאומית של הזמר.

 

השלישי והאחרון, מוקדש לישראלים היקרים. כולו בעברית, כולו כחול לבן, וכולו רק עבור הקהל הישראלי. השיר הזה, שיסגור את הטריו, צפוי לצאת בעוד כחודש. על יצירת שיר זה אחראים ג׳ורדי, סטטיק, רון ביטון, וסטפן עצמו.

© צילום: אביב גוטליב

מרגיש לנו שמדובר בפרוייקט מעניין שיעורר עניין רב. מחד, כל שיר בשפה אחרת, מיועד לקהל יעד אחר ומציג משהו אחר. אך מאידך, השילוב בין שלוש השפות ושלוש התרבויות - זה מה שגורם לאיחוד המרגש ויוצא הדופן. אנחנו כבר מסוקרנים מהשניים הבאים לבוא.

תגיות
תגובות