ממתגת מחדש: אגם בוחבוט בסינגל "יהלום". שי פרנקו

ממתגת מחדש: אגם בוחבוט בסינגל "יהלום"

אגם בוחבוט לא נשארת מאחור והבוקר (א') שחררה סינגל, מפתיע וקצת שונה ממה שהתרגלנו לקבל ממנה. התוצאה? בוגרת יותר , ממכרת יותר וחדה יותר

כבר לא ילדה: אגם בוחבוט עושה צעד בוגר יותר בעולם המוזיקה ובמיתוג סביבה, ותוצאות ראשונות אפשר כבר לראות בסינגל החדש שלה - "יהלום".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

המיתוג החדש של בוחבוט כולל שימוש רק בשמה הפרטי ("AGAM"), וויב אחר של הכוכבת וכן הסינגל עצמו משלב את הפופ הים תיכוני בצורה שקצת יותר מתכתבת עם מה שהקולגות שלה בז'אנר עושות מזה זמן. התוצאה? מדהימה במיוחד. אגם מצליחה להראות צד אחר שלה ובהחלט להביא איתה את הרענון הזה שכיף לקבל ממנה. כל זה בא בשיר קליט במיוחד שלא עוזב אותנו מהשנייה הראשונה, לגמרי היהלום של המדינה.

 

השיר יהלום נוצר במהלך השנה האחרונה על ידי אגם יחד עם היוצרים ים רפאלי, עידו נצר ועמית מרדכי והוא מהווה סנונית ראשונה מתוך סדרת שירים בוגרים ועוצמתיים אשר סוללים את דרכה החדשה והעצמאית - כך הובטח בהודעה מאנשיה שיצאה עם שחרור השיר, וכאמור - זה בהחלט מורגש לטובה.

© שי פרנקו

על הוצאת הסינגל החדש אמרה הבוקר אגם: "מהפכת ה-ME TOO לא פסחה גם על בני דורי, חונכתי וגדלתי על ערכים של שוויון וליברליות ואנו משפחה של נשים חזקות. אני מאמינה שיהלום יעביר לכל הבנות באשר הן מסר של העצמה נשית. אנו רוצות ויכולות להיות קודם כל בשביל עצמינו ובתקופה זו גם אחת בשביל השנייה".

תגיות
תגובות