ג'ושוע באסט מסביר למה ביטל את השיר עם סברינה קרפנטר. Gettyimages.IL/Matt Winkelmeyer, Amy Sussman

ג'ושוע באסט מסביר למה ביטל את השיר עם סברינה קרפנטר

אחרי הדרמות שהם מייצרים בחודשים האחרונים, ג'ושוע באסט מסביר לקהל למה ב-EP החדש שלו לא יכלל השיר המדובר עם סברינה קרפנטר

אי אפשר להתעלם מהדרמה שמעסיקה מעריצים צעירים רבים מסביב לעולם והיא "המשולש" הלא ברור בין ג'ושוע באסט, אוליביה רודריגו (כוכבי "היי סקול מיוזיקל: הסדרה") וסברינה קרפנטר. רבות נאמר על המסרים והעקיצות הדדיות בשירים של סברינה ואוליביה, שהוכחשו לא פעם על ידי הכוכבים. כעת, רגע לפני שבאסט משחרר את אלבום ה-EP שלו, הוא מסביר למה אחד מהדואטים המסקרנים שדי קשורים לנושא, הוסר ממנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סדר בדברים למי שלא נכנס ללופ: ג'ושוע ואוליביה היו זוג עד לא מזמן, שניהם הכירו על סט הסדרה "היי סקול מיוזיקל" של דיסני פלוס בכיכובם, אלא שהם כבר לא יחד. בינתיים צצו שמועות כי דווקא הוא וכוכבת דיסני אחרת, סברינה, נמצאים במערכת יחסים מתחת לרדאר.

ג'ושוע ואוליביה © Gettyimages.IL/ Kevin Winter

יחד עם גל השמועות בקרב המעריצים, ב-EP של באסט היה אמור להיכלל דואט מסקרן במיוחד עם סברינה בשם "We Both Know" ("שנינו יודעים"), סינגל שכאמור, ברגע האחרון הוחלט שלא יכנס לאלבום.

© Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

בראיון למגזין הבילבורד אמר הכוכב כי הוא וסברינה מאוד התרגשו מהשיר, אך גם ציין: "הייתה בינינו שיחה הדדית על מה יהיה הכי נכון לשנינו בסיטואציה הנוכחית". עוד הוסיף: "לא רציתי שה-EP שלי יהיה בצל הנרטיב של מה שאנשים ניסו לעשות. אני רוצה שהפוקוס יהיה באמת על האמנות ולא על הלחשושים שיש כרגע מסביב. אני לא צריך לחיות כדי לרצות את כולם, אך יחד עם זאת אני סבור שיש דרך להיות רגיש למצב הנוכחי, השיר 'We Both Know' יקבל כנראה יקבל צ'אנס בזמן אחר" - כלומר הכוכב לא שלל את צאת השיר בהמשך, אך בכל אופן זה לא יקרה בזמן הקרוב כשהשמועות על זוגיות ביניהם מרחפת כל הזמן הזה.

 
תגובות