שוב בסולו: ניק ג'ונאס שחרר סינגל חדש. מתוך אינסטגרם @nickjonas

שוב בסולו: ניק ג'ונאס שחרר סינגל חדש

אחרי שחזר להופיע יחד עם אחיו המפורסמים, ניק ג'ונאס שוב משחרר סינגל סולו • האם זה מעיד על ביטול הקאמבק?

את ניק ג'ונאס הכרנו עוד כשהיה בן 15 כשהופיע בסרט "קאמפ רוק" לצד אחיו ודמי לובאטו, אבל מאז הנער גדל וקרו לו הרבה דברים. האחים ג'ונאס התפרקו ואז חזרו שוב, הוא הוציא שני אלבומים סולו, המשיך עם קריירת המשחק ושיחק במספר סדרות וסרטים (וביניהם סרטי 'ג'ומנג'י' המוכרים). אחרי שנתיים שחזר להופיע וליצור מוזיקה עם אחיו - קווין וג'ו, אמש הוא שחרר סינגל סולו בשם "Spaceman" שגרם לכולנו לשאול מה קורה עם "האחים ג'ונאס"?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נראה ששנת הקורונה הביאה הרבה השראה לניק כי "Spaceman" מדבר בדיוק על מה שעברנו כולנו. בשיר הוא מזכיר אירועים וחוויות שחווינו בשנה האחרונה כמו את המסיכה שאנחנו מחוייבים ללבוש, על תחושת הבדידות שהרגשנו שנסגרנו בביתנו והוא ממשיל את זה לאדם בחלל שנמצא שם לבד. משפט שאהבנו בשיר הוא: "אנחנו לא אמורים לחיות בלי אף אחד בסביבה", אנחנו ממש מקווים שלא נצטרך לחיות ככה עוד הרבה זמן. השיר מזכיר מאוד את הסגנון של ניק ואת השירים שהוציא לבדו לפני מספר שנים אבל איזה כיף לשמוע את הסגנון האישי שלו שוב, אחרי שנתיים שהוציא מוזיקה בסגנון של הלהקה עם אחיו.

אתם בטח שואלים את עצמכם האם הסינגל סולו של ניק מסמל את התפרקות האחים ג'ונאס שוב? אז התשובה היא לא. לפני שנתיים כשהודיעו על הקאמבק הם סיפרו בראיונות שהם עדיין מתכננים לקיים פרויקטים עצמאיים וזה לא יפגע בלהקה. בנוסף, לפני מספר ימים הם פרסמו בעמוד האינסטגרם שלהם שיש להם הרבה דברים מדהימים מתוכננים גם כסולו וגם כלהקה, כך שאל תדאגו הם לא מתכוונים להפריד כוחות.



בנוסף לסינגל, ניק הודיע שהאלבום השלישי שלו יצא ב-12 למרץ וגם זה לא הכל. הוא יופיע וינחה השבת את התוכנית האמריקאית המוכרת SNL וחזר להופיע גם כמנטור בדה וויס ארה"ב. כמו כן בשבועות הקרובים אמור לצאת הסרט "Chaos Walking" בו הוא משחק לצד טום הולנד. גם אחיו ג'ו עסוק, הוא משחק בסרט "Devotion" שמצטלם בימים אלו וקווין נהנה מחיי האבהות. בין אם אלו פרויקטים עצמאים או כחלק מהלהקה אנחנו עפים על האחים ומחכים לשמוע מה הם מתכננים לנו בהמשך.

תגיות
תגובות