החיים שאחרי "הכוכב הבא": גאיה שאקי בשיר בכורה. זהבית לגאלי

החיים שאחרי "הכוכב הבא": גאיה שאקי בשיר בכורה

עבר זמן מאז שהיא היפנטה את כולנו על המסך, כאשר השתתפה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" ואפילו הגיעה לגמר. כעת, אחרי שגרמה לנו להתגעגע - גאיה שאקי משחררת סינגל ראשון והופכת רשמית לזמרת מן המניין • האזינו ל"כלום אצלך לא חשוב"

אמנם לקח זמן מאז גמר "הכוכב הבא" ועד עכשיו - אבל כמו שהספקנו להכיר את גאיה שאקי (18) - אצלה הכל חייב להתנהל בצורה מושלמת. אז סוף סוף הגיע אלינו שיר הבכורה של שאקי, "כלום אצלך לא חשוב", שלגמרי הופך אותה עכשיו לזמרת מן המניין. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אנחנו מודים שחיכינו לזה המון זמן. בעוד המתמודדים האחרים שהגיעו לצידה של שאקי לגמר (אלה לי, אור עמרמי ברוקמן, והזוכה עדן אלנה) הספיקו להוציא כבר מספר שירים - שאקי בחרה לעשות הכל בשקט ובנחת, על מנת להגיע לתוצאה המושלמת. כעת השיר הראשון והרשמי שלה כבר כאן,והיה שווה לחכות! את השיר הלחינו גיל ויין ויוסף בך, אבל אל הכתיבה הצטרפה גם שאקי בעצמה. כבר הספקנו בתכנית להבין ששאקי מביאה איתה עולם תוכן ייחודי משלה. היא בלטה בתכנית בזכות הגשת טקסטים עמוקה ומגוונת, ובזכות היכולות הווקאליות המרשימות שלה - וכל אלו התרכזו לכדי שיר אחד. "כלום אצלך לא חשוב" הצליח להדגיש את היכולות והייחודיות של הזמרת הצעירה, ולגמרי להפוך אותה לזמרת באופן רשמי. אם לא עשיתם את זה עד עכשיו - אז סינגל בכורה טוב כמו זה - זו הזדמנות מעולה!

 

הזמרת שיתפה על השיר החדש ועל חשיבות המוזיקה בחייה כי: "מוזיקה היא הדלק שלי והייעוד שלי בחיים כך שאני מאוד מתרגשת להוציא את הסינגל הראשון שלי. ‎זהו שיר אהבה שיצרתי יחד עם גיל ויין ויוסף בך באחד מהסשנים שלנו באולפן. הוא מדבר על מישהי שאוהבת יותר ובחור שאוהב פחות, על אהבה שמלווה בקצת פחד, המון שתיקות וחוסר וודאות, ועל מערכת יחסים שלמעשה הגיעה אל סופה אך שני הצדדים עדיין אוחזים בה. אני מקווה בכל ליבי שתאהבו אותו".

 

תגובות