ים של כישרון: ים רפאלי שחרר סינגל חדש. מישה קמינסקי

ים של כישרון: ים רפאלי שחרר סינגל חדש

ים רפאלי ממשיך להוכיח שהוא פה כדי להישאר ושיחרר הבוקר (ב') סינגל חדש בשם "אין אף אחד", המלווה גם בקליפ ייחודי. האזינו

ים רפאלי התגלה אלינו לפני כארבע שנים ומאז לא עוצר לרגע, אחרי שירים מצליחים כמו "שהכאב ימצא לו חברים" ו"מילים שהייתי אומר רק לך" משחרר הבוקר רפאלי סינגל נוסף בשם "אין אף אחד". שותפיו לכתיבת השיר הם עידו נצר ועמית מרדכי (Triangle). השלושה כבר שיתפו פעולה בעבר, כשכתבו והלחינו יחד את השיר "יהלום" עבור אגם בוחבוט, שכידוע הפך ללהיט. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר עצמו מדבר על התנהלות הגבר אחרי פרידה, על הקושי שלו לשחרר ולעבור הלאה ולהאמין שבת הזוג לשעבר מסוגלת להסתדר גם בלעדיו. למרות הנושא הכבד, השיר קליט וקצבי. המילים בשילוב עם גוון הקול הייחודי של רפאלי יוצרות אפקט שגורם לנו לרצות לשמוע אותו שוב ושוב. השיר גם מלווה בקליפ עוצמתי שלגמרי מעביר את המסר והרגש אל הצופה.

 
יוצא לדרך חדשה
ים רפאלי בראיון מיוחד
אבישג ארבל
מאז פריצתו של ים רפאלי הוא מצליח לכבוש פסגות ואת לב הפלייליסט עם שירים שהופכים ללהיטים סוחפים. כעת, עם שחרורו מצה"ל, יוצא הכוכב לדרך חדשה עם סינגל חדש בשם "הכל מהתחלה" ומספר לנו בריאיון על השירות שתכנן ("הייתי אמור לשרת בקרבי"), השינויים בחייו ("משתחרר ולא יודע מה מחכה לי") ועל הזוגיות עם שירה מרגלית ("כתבנו יחד ואז נישקתי אותה")

כפי שציינו, רפאלי היה שותף מלא ביצירת השיר ושיתף בתהליך: "זה התחיל משיר בלוז גיטרה על האגו הגברי ונגמר בפופ קצבי 2021. קשה לנו הגברים להבין שכשקשר נגמר – יכול להיות טוב לבת הזוג לשעבר. אבל כן, יכול להיות להן טוב וכדאי שנבין. בכל מקרה השמעתי את השיר לעידו ועמית שעשו איתי את 'הכל מהתחלה' ו'יהלום' ויחד יצרנו את ההפקה החדשנית הזו. אני מאוד מתרגש לשחרר לאוויר את השיר השני שכתבתי והלחנתי איתם".

תגיות
תגובות