דואט מנצח: סלינה גומז ו-DJ סנייק בלהיט משותף. באדיבות יחסי ציבור יוניברסל מיוזיק ישראל

דואט מנצח: סלינה גומז ו-DJ סנייק בלהיט משותף

אחרי ההצלחה המטאורית של שיתוף הפעולה הראשון שלהם ("Taki Taki"), סלינה גומז ו-DJ סנייק שחררו היום (ה) את השיר השני שלהם יחד – "Selfish love" ואנחנו כבר צופים לו את אותה ההצלחה!

אין אדם שלא התמכר לשיר "Taki Taki", לכולנו הוא נתקע בראש לפחות פעם אחת והיה אחד מהשירים הבולטים של השנים האחרונות, בעיקר בעידן הטיקטוק שסייע לו להתקדם אף יותר. מאחורי הלהיט עומד הדי ג'יי הצרפתי- "סנייק", שהוא אחד מהאמנים הפופולריים ביותר בתחומו. סנייק גם אחראי על להיטים כמו "Loco Contigo" ו-"Lean on". מי שעוד עומדת מאחורי השיר היא סלינה גומז שאמרה שזהו היה השיתוף הפעולה האהוב עליה וזאת הסיבה שהשניים חברו שוב ושחררוהיום (ה') את "Selfish love" בתקווה לשחזר את ההצלחה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בדומה ל"טאקי" גם השיר הזה הוא חצי בספרדית, אבל לעומתו שיר זה יותר רגוע מהקודם. נכון שאי אפשר לרקוד לצליליו המסיבות אבל לשיר הזה יש קסם משלו. אנחנו מקווים כי שיר זה יצליח לשחזר את ההצלחה למרות שאינו שיר "מסיבות".

 

וסלינה מוציאה הרבה שירים בספרדית בזמן האחרון ומתחברת לשורשיה הלטיניים (צד מקסיקני מאביה). בנוסך, היא תשחרר ב-12 למרץ EP שכולו יהיה בספרדית בשם "Revelacion" אשר יכלול שבעה שירים וביניהם גם הדואט עם סנייק. 

 

תגיות
תגובות