For You: השיר הנוסטלגי של ג'סטין טימברלייק. adobestock

For You: השיר הנוסטלגי של ג'סטין טימברלייק

בשנה האחרונה לא מעט שירים מתוך הטיקטוק הפכו ללהיטי ענק. בכל שבוע נביא לכם את השירים הכי וויראלים באפליקציה, כאלו שאתם חייבים לעשות להם טיקטוק או להוסיף לפלייליסט!

בכל שבוע נביא לכם מספר שירים שכיכבו לכולנו בטיקטוק, והפעם: איזה שיר שכחתם שזכה באירווזיון? ומה זה "כת לנה"!?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Streets Doja Cat

זה לא סוד שכמעט כל שיר שדוג'ה קאט מוציאה הופך ללהיט גם בטיקטוק. הפעם streets, השיר יצא ב-2019 והוא חלק מהאלבום "הוט פינק" שגם אותו לא שמענו מעט בפוריו. השיר לא בא עם טרנד חדש, נראה סרטוני איפור, ריקוד, ליפסניק ומה שלא תרצו עם גרסאות שונות לשיר.

National Anthem Lana Del Rey

אם נכנסתם בשבוע האחרון לטיקטוק כנראה ראיתם את מה שהם קוראים לו "כת לנה" ואת כולם משנים את התמונת פרופיל שלהם לתמונות של הזמרת לנה דל ריי (לא משהו שלא ראינו קודם עם תמונות אחרות), וכמובן שהתמונות באות עם השירים. השיר יצא ב-2012 וחלק מאלבום הבכורה של הזמרת. בכל מקרה, מוזמנים לשים גלוס נוצץ על השפתיים ולהצטלם עם השיר. 

Rock Your Body - Justin Timberlake

השיר של הזמר ג'סטין טימברלייק יצא ב-2002 ואין מצב שלא שמעתם אותו לפחות פעם אחת בפור יו. הטרנד הוא להראות את הגרסה הכי פחות טובה שלכם, ה"חנונית" יותר ואז להפוך לגרסה הכי יפה שלכם (לא שהקודמת לא הייתה מהממת גם, כן?). בכל מקרה אם תשימו את השיר ברמקולים בשנייה נחזור לשנות ה-70 ונראה אם תצליחו לא לרקוד.

Zanzibar - Billy Joel

ואם כבר הזכרנו את הסבנטיז ואם 2002 לא היה ישן מידי בשבילכם, הטיק טוק תמיד כאן כדי להפוך כל שיר ללהיט לא משנה מתי. השיר זנזיבר יצא בשנת 1978 של הזמר היהודי בילי ג'ואל. אם אתם חדים אתם בטח יודעים שהשירים של ג'ואל מככבים בטיקטוק, וכל יום מצטרף אחד חדש לפלייליסט. מוזמנים ללכת לרקוד את הריקוד הקצר שתואם למילות השיר ואולי להופיע גם לנו בפור יו. 

Arcade - Duncan Laurence 

מי זוכר שאירוויזיון 2019 התקיים בתל אביב? כן זה עם הפחיות קולה המוזהבות. אז זה השיר שזכה, אולי הוא לא נשמר כלהיט כמו "סולדי" או "טוי" אבל הטיקטוק בהחלט כאן כדי לשנות את זה. השיר הוא של הולנד ועל הבמה היה בביצוע אקוסטי עם פסנתר בביצוע של הזמר דאנקן לורנס. המכורי אירוויזיון מאיתנו גם יודעים שהוא הוביל בהימורים שינצח לאורך כל הדרך! והנה קאבר מרגש לשיר.

תגובות