סיכומוזיקלי: משה פרץ מרגש עד דמעות. צילום: רון קדמי

סיכומוזיקלי: משה פרץ מרגש עד דמעות

חג הפסח כבר ממש כמעט מאחורינו, וכמו שמוזיקה הייתה הדרך הטובה ביותר לפתוח את החג - כך היא גם הדרך הטובה ביותר לסגור אותו. השבוע זכינו להיחשף להמון מוזיקה חדשה ומדהימה של אמנים חדשים ואנונימיים, לצד מוזיקה של אמנים ותיקים. והפעם בסיכום תוכלו למצוא את מיקי גבע ונועה קירל בסרטון קורע, ואת משה פרץ שלא משאיר אף עין יבשה

איזה שבוע של כיף עבר עלינו! אנחנו מודים שהחמץ מעט חסר לנו, אבל אם יש משהו שיכול למלא את החסר הוא פשוט מוזיקה, שתמיד עושה לנו טוב. גם השבוע האמנים הפתיעו אותנו וריגשו אותנו כמו בכל שבוע מחדש, וכמובן שאספנו במיוחד בשבילכם רשימה של מוזיקה חדשה וממכרת שלא תוכלו להפסיק להאזין לה. אז עד שיגמר החג ורגע לפני שנכנס סוף השבוע, קחו לעצמכם כמה רגעים של כיף ותהנו מהשירים שהכנו לכם.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


דולב פרנקל - שוב נעים

אנחנו לגמרי חייבים לשתף אתכם בשיר והקליפ המהמם הזה שיצא השבוע לזמר והיוצר דולב פרנקל - ״שוב נעים״, בהפקתו של אלון פרץ. פרנקל מספר כי השיר נולד בעקבות תקופת הרווקות שעברה עליו, מה שהכה בו במיוחד בימי הקורונה, ובעקבות כך ׳נאלץ׳ להצטרף לאפליקציות ההיכרויות. הזמר מספר כי חשב לעצמו איך הוא מתבלט בין כל הגברים שם, ומשם נולד השיר. אנחנו שמחים שבסופו של דבר יצא טוב מכל הסיפור הזה ויצא השיר הזה, עם הקליפ המיוחד והמשעשע שהופך את ההאזנה לשיר לאפילו מהנה יותר. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו הולכים לחרוש על השיר הזה שוב ושוב ושוב.

לסיכום: שדרג לנו את הפלייליסט

 

עילאי אלול - את מי ניצחת?

השבוע שחרר הזמר עילאי אלול את סינגל הבכורה שלו - ״את מי ניצחת?״, שכתבו והלחינו אילן וקנין, אביתר הלוי ואביעד הלוי, והפיק אבי גוטמן. מבט קצר באינסטגרם של עילאי מספיק בכדי להבין כמה מוזיקה היא חלק משמעותי בחייו, ואם כך אנחנו שמחים שסוף סוף הוציא סינגל ראשון משלו, ועוד יותר שמחים שיצא לנו להיחשף אליו. עם הקול המרגש בשילוב הטקסט החזק, ואם ככה נשמע הסינגל הראשון, אנחנו כבר סופרים את הדקות בכדי לשמוע איזו מוזיקה עוד אלול יביא אלינו בהמשך.

לסיכום: מחכים לשמוע עוד!

 

יובל בן דרור - אי ודאות

השיר הזה הוא ללא ספק אחד הדברים שהכי עשו לנו את השבוע, ואחד הדברים הכי יפים ששמענו לאחרונה. המוזיקאי יובל בן דרור שחרר השבוע את הסינגל ״אי ודאות״, שהפיק נדב אזולאי, סינגל שלישי מתוך אלבומו השני עליו עובד בימים אלו. את השיר כתב בן דרור על הזוגיות שלו. ״השיר מדבר על הקשיים הקטנים והגדולים של החיים, ועל הרגעים האלה שבהם הם מתגמדים אל מול הדבר הכי יפה בעולם, שמחכה לך בכל ערב כשאתה חוזר הביתה״. כמובן שאי אפשר להתעלם מקליפ האנימציה המקסים שמצורף לשיר עליו אחראי נדב ופסי. בן דרור מספר על הקליפ - ״הקליפ מספר את סיפורם של שמוליק וגליה, שני כלבי ים שחיים חיים כפולים - בים הסוער, ובאי הקטן והשקט שלהם״. לדעתינו השיר בשילוב עם הקליפ והסיפור יוצרים תוצאה לא פחות ממושלמת.

לסיכום: השאיר אותנו ללא מילים

 

עידן צ׳או ואור ג׳יני - לא בנוח

השיר הבא ברשימה הוא שיתוף פעולה בין שני אמנים שמתחברים בצורה פשוט מדהימה. עידן צ׳או ואור ג׳יני שחררו השבוע סינגל שני מתוך אלבום הבכורה של צ׳או. בחשבון האינסטגרם שלו שיתף עידן: ״לא תכננתי להוציא את השיר הזה. האלבום שלי כמעט והיה מוכן וברגע האחרון אמרתי לאור ׳בואי נכתוב שיר!׳. היא אמרה שהיא מרגישה לא בנוח אז ירדתי מהרעיון, אבל מסתבר שזה היה ניסיון מתוחכם שלה להתחיל את השורה הראשונה של השיר״. איזה מזל שהשיר הזה בסוף אכן קרה ויצא לפועל, כי אנחנו זכינו פה בעוד תוספת קטנה ומתוקה לפלייליסט שלנו בצורת דואט פשוט מושלם. ביג ביג לייק!

לסיכום: שילוב מדהים

Jetfire & Amit Shauli - Say What You Want

זוכת דה וויס עמית שאולי לא מפסיקה להפתיע לטובה, ולאחר ששחררה את סינגל הבכורה שלה לפני כחודשיים וחצי, משחררת ממש היום בבוקר שיתוף פעולה Jetfire. השיר ״Say What You Want” נכתב על ידי מיטל דה רזון, שגם הפיקה אותו יחד עם ינון יהל ואיתי קלדרון. כל כך חיכינו לשמוע את השיר, ועכשיו כשהוא סוף סוף כבר כאן אנחנו יכולים להגיד בפה מלא שהוא התעלה על כל הציפיות! נשמע ממש כמו מוזיקה שלא מכאן, וזה חד משמעית סוג המוזיקה שישראלים עושים ופורצים איתה בכל העולם. שיתוף הפעולה בין כל העוסקים בדבר יוצר שיר שלא שומעים כל יום, ובעצם בכלל, ואנחנו ללא ספק התאהבנו.

לסיכום: ב ו ם!

שווה האזנה

מיקי גבע ונועה קירל - יהלומים / עכשיו חוזרים

אחרי מגיפת הקורונה הקשה, נראה כי החיים לגמרי מתחילים לחזור לשגרה. לרגל החזרה לשגרה המשמחת, התאחדו הקומיקאי מיקי גבע והזמרת נועה קירל לסרטון שקרעעע אותנו מצחוק! בסרטון קירל וגבע מבצעים את השיר ״יהלומים״ בשינוי קל של המילים למילים מצחיקות וקומיות, וכמובן שגבע עושה בסרטון את אחד הדברים שהוא יודע לעשות הכי טוב - חיקויים. בסרטון הוא מחקה את מיטב זמרי ישראל, ביניהם - נסרין, אביב גפן, ליאור נרקיס, מרגי.... טוב, כדאי שפשוט תיכנסו לצפות בזה. 

 

משה פרץ שר לאמא של עמית בן יגאל ז״ל

השבוע הזמר משה פרץ הופיע באצטדיון בלומפילד, וריגש את כולם כאשר בשיא הערב הקדיש את השיר שלו ״גיבור של אמא״ לנאוה, אימו של הלוחם עמית בן יגאל ז״ל, שישבה בקהל. פרץ סיפר לנאוה ״אני מקדיש לך את השיר הזה מעומק ליבי וגם לעמית. אני יודע שהוא איתנו ושומע אותנו״. כמובן שאף עין לא נשארה יבשה ואין ספק שזהו אחד הביצועים הכי מרגשים ומלאי כוונה שיצא לנו לשמוע.

 

תגובות