הזוכים הגדולים של טקס הבילבורד. Gettyimages.IL/Vaughn Ridle

הזוכים הגדולים של טקס הבילבורד

דה וויקנד קטף את מרבית הפרסים של השנה, דרייק קיבל את פרס אמן העשור וטיילור סוויפט חזרה הביתה עם שני פסלונים • קבלו כמה מהזכיות הבולטות בטקס פרסי המוזיקה של בילבורד

טקס פרסי המוזיקה השנתי של "בילבורד" לשנת 2021 התקיים אמש (א') וחשף את האמנים והשירים המובילים של השנה. קבלו כמה מהזכיות הבולטות של הטקס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האמן המוביל של השנה הוא "דה וויקנד" שקטף גם את פרס "הזמר הטוב ביותר של השנה" את פרס "אמן שירי הרדיו המוביל", "שיר הרדיו המוביל", את פרס "אמן ה-R&B המוביל", "אלבום ה-R&B המוביל" ואת התואר "Top Hot 100 Artist"; "הזמרת המובילה של השנה" היא טיילור סוויפט שקטפה גם את פרס "Top Billboard 200".

 

האמן החדש הטוב ביותר ("פריצת השנה") הוא הראפר "פופ סמוק" שקטף גם את הפרסים "אלבום הראפ המוביל" ו"אמן וזמר הראפ המוביל של השנה"; "אמנית הראפ המובילה" היא מייגן די סטליון ואילו "אמנית ה-R&B המובילה של השנה" היא דוג'ה קאט.

הרכב הטוב ביותר הם כמובן ה-BTS שלא מפסיקים לקטוף את התואר בכל טקס מוזיקה אפשרי. הלהקה קטפה גם פרס האמן האהוב בסושיאל (על פי הצבעות המעריצים) ואת פרס "שיאן מכירות השירים", בהתאמה השיר המוביל במכירות הוא "Dynamite".

 

"אמן שירי הסטרימינג המוביל" של השנה הוא דרייק, שגם קיבל את את פרס אמן העשור. את פרס האייקון קיבלה הזמרת פינק.

 

"האמן האלקטרוני/דאנס הטוב ביותר היא ליידי גאגא שקטפה גם את פרס האלבום המוביל ביותר בז'אנר (על אלבומה "Chromatica").

 
תגיות
תגובות