נייל הורן חוגג 28: אלו חמשת השירים האהובים עלינו ביותר. gettyimges.IL\Daniel Boczarski

נייל הורן חוגג 28: אלו חמשת השירים האהובים עלינו ביותר

הזמר וכותב השירים המוכשר מציין הבוקר (ב') את יום הולדתו ה-28, ולכבוד המאורע המרגש, אספנו עבורכם את השירים שלו שאנחנו שומעים כל היום בריפיט!

את נייל הורן פגשנו לראשונה לפני כעשור, כשנבחן ל"אקס פקטור" ונהפך לחבר בלהקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן. קשה להאמין שהילד שפגשנו אז חוגג 28 היום! לכבוד יום הולדתו אספנו את חמשת השירים האהובים עלינו ביותר של היוצר המוכשר הזה.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Nice To Meet You 

הורן דואג להזכיר לנו פעם אחר פעם שהוא בעל יכולת מוזיקלית מופלאה, על אף ששיריו  מאופיינים כרגועים יותר ובעלי אופי שליו, הסינגל הזה הוא לגמרי ההפך. פופי, קליט ובעל קליפ צבעוני ומעניין. המנעד של נייך מפתיע אותנו בכל פעם מחדש ונשמח לשמוע עוד שירים דומים לזה באלבומו השלישי! 

Too Much To Ask 

הורן הודה בראיון לאחר צאת אלבומו הראשון כי הסינגל הנ"ל הוא אחד מהשירים הקרובים ביותר לליבו, הוא מדבר על הניסיון להתגבר על בת הזוג לשעבר ועל הגעגוע שרודף אותו מכיוון שזו מצידה עברה הלאה. הוא מלווה בקליפ שמדגיש היטב את הרגש בשיר והופך את הכל ליותר אמיתי וכנה. אין ספק שזה אחד השירים הטובים ביותר שכתב הורן ואנחנו מתרגשים ממנו כל פעם מחדש!

 

Moral Of The Story

השיר הזה הוא אחד משיתופי הפעולה המיוחדים שביצע נייל בקריירה, הוא בוצע יחד עם זמרת מוכשרת בשם אש, ששחררה לראשונה את הסינגל כסולו ולאחר מכן את הגרסא המוקלטת כדואט עם הורן. חיבור הקולות בין השניים הוא מדויק. הם מצליחים להעביר את כל המסר של השיר בהגשה רגועה ועם המון כישרון. נשמח לשמוע את השניים האלו משתפים פעולה פעם נוספת בעתיד.

Flicker 

השיר הזה, שהאלבום קרוי על שמו, מדבר על מערכת יחסים שמתקרבת לסיומה, ועל ניצוץ התקווה שנשמר אצל בני הזוג במטרה להצליח ולחזור למה שהיה בהתחלה. הורן אמר לא פעם כי זה אחד מהשירים האישיים ששחרר, ובו בזמן אחד האהובים עליו באופן אישי ואנחנו ללא ספק מסכימים איתו!

This Town

אחד השירים המרגשים שהוציא הורן במהלך הקריירה שלו, בעבר הוא אף סיפר כי השיר טומן בחובו משמעות כפולה, גם במובן הרומנטי, על בת זוג ועל כך שהכל תמיד נקשר וחוזר אליה וגם על הבית ועל התחושה שהוא נותן, ושתמיד יהיה לו לאן לחזור. 

 
תגיות
תגובות