סיכומוזיקלי: על מה בנים חושבים בלילה?. צילום מתוך הסרטון

סיכומוזיקלי: על מה בנים חושבים בלילה?

השבוע בסיכומוזיקלי - ספיישל "שווה האזנה". בכל שבוע אנו מביאים אליכם את הסינגלים החדשים והשווים ביותר של המוזיקה הישראלית מהשבוע החולף. הפעם אנחנו בספיישל חגיגי של "שווה האזנה" - הקאברים היפים ביותר מהשבוע האחרון שאתם פשוט חייבים לשמוע, ביניהם: אודיה בקאבר לעומר אדם, רן דנקר קלאס באפס מאמץ, ועדן חסון מחדש שיר ישן. תהנו!

בכל שישי אנו מביאים במיוחד בשבילכם רשימה של סינגלים חדשים שאסור לכם לפספס. הפעם החליטו להביא אליכם את הקאברים המדהימים שיצאו במהלך השבוע ועשו לנו את החג להרבה יותר כיפי, ופתחו לנו את השנה העברית החדשה בצורה מתוקה במיוחד. אודיה אזולאי, עדן חסון, רן דנקר, דקל וקנין ומוש בן ארי בגרסאות מיוחדות משלהם לשירים אהובים, ואתם לגמרי לא רוצים לפספס את זה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דולי ופן מארחים את אודיה - על מה בנים חושבים בלילה
לפני קצת פחות משנה שחררו דולי ופן כחלק מהפרויקט שלהם שיר יחד עם עומר אדם - "על מה בנות חושבות בלילה", שטיפס גבוה גבוה והפך להיות אחד השירים האהובים עלינו ביותר מהשנה האחרונה. הפעם הגיע תורה של הזמרת המצליחה אודיה לשתף פעולה עם דולי ופן, שמבצעת גרסה נשית ומרימה במיוחד לשיר הזה. אנחנו פשוט אוהבים אותה והתמכרנו לגרסה הזו, שגרמה לנו להתאהב בשיר מחדש.

 

מוש בן ארי - ילדים של החיים
השבוע הזמר מוש בן ארי הגיע לאולפן של "רדיוס 100FM" וביצע קאבר לשיר "ילדים של החיים" של אריק איינשטיין ז"ל. אנחנו חייבים לציין שאריק איינשטיין הוא מבין הזמרים האהובים עלינו, והשירים שלו הם נכס צאן ברזל למוזיקה הישראלית, וישארו כאן לעוד דורות רבים קדימה על אף שהוא עצמו כבר לא איתנו. מוש בן ארי לקח את השיר המרגש "ילדים של החיים" וביצע אותו בצורה מדהימה ומרגשת. עם קול חד פעמי כמו של בן ארי ביחד עם השיר היפה הזה, לא יכול שלא לצאת ביצוע לא פחות ממושלם.

 

רן דנקר - אפס מאמץ
השבוע כחלק מהמצעד השנתי של "הפשוטע" וגל"צ הגיע לאולפן רן דנקר, וביצע בגרסה משלו קאבר לשיר "אפס מאמץ" של סטטיק ובן אל ונטע ברזילי, שיר שכבש לאחרונה את הפלייליסטים של כולנו. אנחנו כבר בטוחים שפשוט שאפשר להכתיר את דנקר כמלך הקאברים. בכל ביצוע מחדש הוא לוקח את השירים למקום הייחודי שלו, והופך אותם לממש שירים חדשים. גם הביצוע הזה העיף אותנו באוויר, ואנחנו מודים שאנחנו פשוט מכורים אליו.

 

עדן חסון - סוד
הקאבר הבא שגם הוא מתוך טקס פרסי הפשוטע בגל"צ - בביצוע עדן חסון. עדן ביצע גרסה מיוחדת ומקורית משלו לשיר "סוד" של הזמר אדם. מעבר לזה שהמקום המהמם שבו צולם הקאבר, אהבנו מאוד את הצילום והשילוב שלו יחד עם השיר. הבחירה המעניינת בשיר כזה והחידוש שלו יחד עם הקול המדהים של עדן עשה לנו צמרמורת. הביצוע היה מקסים, כזה שעשה לנו פשוט נעים על הלב וריגש אותנו בטירוף! לא יכולים לחכות לקאברים נוספים של עדן - כי ללא ספק יצא ממנו משהו אחר.

 

דקל וקנין - מחרוזת אייל גולן
אז מה נעשה עם הילד שלא מפסיקים לשמוע עליו? אחרי ההצלחה הגדולה של "סוף עונה" ומגוון הלהיטים שלו, מחליט דקל לשנות קצת והפעם - מחרוזת שירים של הזמר אייל גולן. בביצוע הזה, וקנין בחר לשלב את הלהיטים המוכרים של גולן ולחבר אותם אליו. השירים שאותם מבצע כחלק מהביצוע הם: ים של טעויות, בחוף של פורטוגל, לעשות איתך שלום, לקנות לך יהלום, כשאת איתו ומנגנת את חיי. אנחנו צופים לו עתיד מזהיר.

 
 
תגובות