טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ליל נאס אקס. מתוך הקליפ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של ליל נאס אקס

רגע לפני שמשחרר לנו את האלבום הראשון שלו "MONTERO" ב-17 לספטמבר, אספנו לכם את חמשת השירים הטובים ביותר של הזמר הכי חם כרגע בעולם - ליל נאס אקס!

הזמר ליל נאס אקס בן ה-22 הפך בשנים האחרונות לשם הכי חם ומוכר בעולם המוזיקה. אחרי הקליפים הפרובוקטיביים שהוציא, היציאה מהארון והלהיט האחרון שלו שכמובן נמצא ברשימה הזו, הודיע לפני חודש על יציאת האלבום החדש והראשון שלו בשם "MONTERO" שיצא ב-17 לספטמבר. במיוחד לכבוד המאורע, הבאנו את חמשת השירים הכי טובים שלו כדי שתוכלו להסטרים רגע לפני יציאת האלבום!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

MONTERO (Call Me By Your Name)

השיר הראשון שנכנס לרשימה שלנו הוא כמובן השיר ששבר את כל האינטרנט. הקליפ המורד והמילים הפרובוקטיביות הביאו איתן ביקורת קשה, אך לליל נאס אקס לא היה אכפת והוא בחר לקחת אותן ולצחוק מהן. יום לפני צאת השיר הוא אמר "העולם ימשיך להסתובב. אבל אני יכול לעשות את מה שאני רוצה בקריירה האמנותית שלי בכל עת". המטרה של השיר היא להראות שיש לכולנו את חופש היצירה והביטוי והוא בחר לקחת אותו למקום שלו - בצורה הכי נועזת שיש!

 

Old Town Road ft. Billy Ray Cyrus

ונמשיך בלהיט הגדול ביותר של ליל נאס אקס שיצר יחד עם בילי ריי סיירוס "Old Town Road" ושהה במקום הראשון בבילבורד הוט 100 במשך חמישה עשר שבועות ברציפות. בתקופה שיצא, השיר הקליט הפך ללהיט ענק בטיקטוק ואין אחד שלא מכיר אותו עד היום. הקליפ המושקע (כמו כל הקליפים של ליל נאס אקס) צולם בצורה שמתארת בדיוק את ז'אנר השיר, קאנטרי פופ.

 

HOLIDAY

כהרגלו, גם הפעם ליל נאס אקס מביא את הרעיונות הכי משוגעים וחדשניים אל הקליפים שלו והפעם - ליל נאס אקס בתפקיד סנטה קלאוס העתידני. כל הקליפ נראה כאילו צולם בעתיד וגם פה הוא מביא את הכישרון והמקוריות שלו ומשחק מגוון דמויות. השיר עצמו כיפי, קליט וממכר ואי אפשר להפסיק להקשיב לו.

 

SUN GOES DOWN

השיר הבא הוא די שונה מהסגנון הרגיל של ליל נאס אקס. אנחנו רגילים לראות את כל השואו והשירים הקצביים שלו אבל בשיר הזה בחר לצאת מהסביבה שלו ולעשות שיר שקט וזורם יותר. הקליפ מושקע כרגיל אבל גם יפיפה ומצולם ברובו בגווני האורות הסגולים והכחולים שהופך אותו אפילו יותר לאישי והמילים שכתובות באופן נעים וקרוב מוסיפות גם.

 

INDUSTRY BABY ft. Jack Harlow

ובמעבר חד, נגיע אל השיר שהוציא ממש לפני חודש וכבר שומעים אותו בכל מקום. הקליפ צולם כולו בכלא וגם הוא ספג ביקורות קשות בעקבות הקליפ הפרובוקטיבי. כחלק מקידום לשיר הקודם, הוציא נעליים שקרא להם "נעלי השטן". לאחר הוצאת הנעליים סיפר שהוא נשלח לדיון בבית משפט - שבסופו של דבר התברר כמערכון לקידום השיר. בקליפ הוא נשלח לחמש שנות מאסר בכלא "מונטרו" (שם האלבום החדש) בגלל העדפותיו המיניות. לא יכולים לחכות לשמוע את האלבום כולו!

 
תגובות