הסיפור שלה: סינגל חושפני ומלא העצמה נשית לנסרין. טל עבודי

הסיפור שלה: סינגל חושפני ומלא העצמה נשית לנסרין

סינגל חדש ואמיץ של הזמרת נסרין קדרי החושף צדדים וקשיים אותם חוותה קדרי במערכות יחסים לא בריאות • האזינו

היום (ב') שיחררה הזמרת האהובה נסרין קדרי את הסינגל החדש שלה ובו לראשונה מביאה את הסיפור האישי לתוך האומנות. בשיר, נסרין מדברת ונזכרת במבט לאחור על מערכות יחסים לא בריאות שעברה ועל האובססיביות שהפריעו על אותם קשרים זוגיים. מערכות יחסים קשות הן קושי שיוצא לכמעט כל אחד לחוות, ועם זה מגיעים משברים לא פשוטים. במקרה שלה, התהליך לאהבה עצמית לקח המון זמן על מנת להגיע למצב שבו היא שלמה עם עצמה והיא יוצאת לדרך חדשה בה היא מחליטה על חייה וקובעת איך לחיות אותם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתבו חבריה הטובים והמוכשרים של נסרין, אבי אוחיון וצליל קליפי, לאחר שיחה שבה שיתפה אותם בגילוי לב על כל מה שעברה. נסרין בחרה לחשוף את הסיפור שלה בפתיחות ואומץ רב במטרה להעצים ולעורר הזדהות אצל נשים נוספות הנמצאות במצבים דומים, היא מאמינה שהסיפור שלה יכול לקרות לכל אחת ושכל אחת תמצא את המקום שלה בתוך השיר.

 

המילים בשיר נוגעות ומראות את הצד האישי, החשוף, הצד שעדיין לא חווינו מהזמרת המצליחה ומגיעה בצעד אמיץ ומוערך, מה שגורם להזדהות הרבה לשיר. המנגינה המקפיצה מקלילה על המילים הכואבות, שזה הופך לשיר קליט ופופי. הקליפ צולם כשנסרין נמצאת בתוך כלוב, שמדמה את תחושת החנק שחוותה באותן מערכות יחסים הכואבות שעברה בשילוב עם רקדניות גם נמצאות בכלוב ומבטאות את הרגשתן החנוקה בתוך הכלוב.

תגובות