מצטרפת לדיסני: נטע ברזילי מראה מי הבוסית בשיר חדש. ערן לוי

מצטרפת לדיסני: נטע ברזילי מראה מי הבוסית בשיר חדש

אחרי שנה של שתיקה, נטע ברזילי מסבירה את היעלמותה והערב (ד') מוציאה שני שירים חדשים וחושפת חוזה בינלאומי עם הבעלים של מיקי מאוס

אחרי הזכייה באירוויזיון לפני שלוש שנים, נטע ברזילי כבר זכתה להכרה בינלאומית אבל זה לא ישתווה לכמות הערצה שהיא תזכה לה עכשיו. היא לא הוציאה שיר סולו כבר שנה שלמה ויש לה סיבה טובה מאוד - חוזה בינלאומי עם דיסני. בזמן חתימת חוזה מנהלי דיסני מיוזיק ביקשו ממנה לא לשחרר שירים חדשים במשך שנה, אבל נתנו לה החרגה להוציא רק שני שיתופי פעולה - "אפס מאמץ" עם סטטיק ובן אל ו-"Moustache" עם ליטל ביג. היום (ד') היא מוציאה סוף סוף את שני שירים ראשונים שלה תחת החוזה החדש - "CEO" ו-"Dum".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

CEO הוא שיר פופי באנגלית וכמה משפטים בעברית. הוא מביא לקדמת הבמה את ההעצמה האישית שמאפיינת את נטע כל כך. היא מספרת בשיר על הדרך לקבלת החלטות בעצמך, איך לא לתת לפחדים והרגשות להשתלט עלייך ולשלוט כמו CEO (מנכ"ל) על החיים הפרטיים שלך. "אני ה-CEO של החיים שלי ושל המסע שלי - אני מזמנת שליטה בחזרה אלי לחיי", כך אומרת נטע והוסיפה: "כתבתי את CEO כקריאה לכולם להצטרף אלי, להיות חסרי פחד ולעשות את הבחירות בעצמנו."

 

בנוסף, הוציאה נטע את השיר "DUM"  בו מספרת על עולם הדייטים שנכנסה אליו לאחרונה וכיצד הם יכולים לשבש לך את המחשבה. "השיר מתאר סיטואציה שחוויתי לא מעט - שיש לי קראש על מישהו ואני מרגישה שהאוויר בורח מהמוח. מצאתי את עצמי לאחרונה בחזרה בעולם הדייטים ועכשיו אני יותר מחוברת לילדה המובכת והמטופשת שבי יותר מאי פעם".

 

שני השירים אופייניים לדברים ששמענו כבר מנטע אבל בכל זאת כיף לשמוע את הסגנון הייחודי שלה. אנחנו מאחלים לה בהצלחה בדרך החדשה בדיסני ואנחנו בטוחים שהיא תפציץ בכל העולם.

תגובות