שובו של המלך: ליל נאס אקס חוזר ובגדול. צילום מסך מאינסטגרם

שובו של המלך: ליל נאס אקס חוזר ובגדול

אחרי שנעלם במהלך שלושת החודשים האחרונים מכל רשת חברתית, חזר הזמר והראפר ליל נאס אקס בימים האחרונים ובהפתעה, עם הכרזות שבהחלט לא השאירו אותנו אדישים!

אין ספק ששנת 2021 הייתה השנה של הזמר והראפר ליל נאס אקס - באותה שנה הוא הוציא אלבום בכורה ששבר את הרשת ואף חלק משיריו הגיעו למיליארד האזנות באפליקציית "ספוטיפיי". חוץ מהאלבום, אין אחד שנמצא בטוויטר ויכול לשכוח את הדרמה שנוצרה על נעליים של נייק בעיצובו. כמה זמן אחרי הסקנדלים וההצלחה הגדולה ומתחת לאף של כולנו, ממש בתחילת דצמבר 2021, הזמר והראפר המצליח והיחיד מסוגו נעלם במפתיע מכל רשת חברתית. הרבה מעריצים תהו איפה הוא נמצא ולא קיבלו תשובה חד משמעית, דבר שהיה מוזר לכוכב בסדר גודל כמוהו. בימים האחרונים הרשת כולה קיבלה ממנו סימן חיים שבהחלט הראה לכולנו שיש לו עוד הרבה טריקים בשרוול.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסימן הראשון הגיע אלינו בגזרת הטוויטר שלו, עם רפרנס למעריצים - "למה אנשים כל כך מופתעים שלא הייתי פה הרבה זמן? לא שמעתם על חופשת לידה?" מדובר על תמונה שהוא צילם לקראת אלבום הבכורה "מונטרו" שיצא ב17 בספטמבר, כאשר הוא הצטלם עם בטן הריונית והתייחס לאלבום כ"תינוק" שלו. "אני כל כך שמח שחזרתי לאינטרנט, התגעגעתי אליי כל כך" כתב והכריז באותו היום גם על הכרזה מרגשת על שני שירים שלו שעתידים לצאת - "Late to the party" ו-"down souf hoes".

הסימן השני הגיע בגזרת הטיקטוק, כאשר הוא העלה סרטון שלו עושה ליפ-סינק לשיר שלו שעתיד לצאת. באותו טיקטוק שהוא העלה נחשף גם השם של השיר החדש - "Lean on my body". לאחר מכן, הוא חזר שוב לטוויטר וחשף את הסיבה האמיתית שהוא נעדר מהרשת כל כך הרבה זמן - הוא עבד על אלבום שני שכנראה ייצא ממש בקרוב. כל ההכרזות האלה בהחלט לא השאירו את הרשת רגועה, במיוחד אחרי שהן באות אחרי הפרסום שהוא יופיע בטקס פרס המוזיקה היוקרתי "גראמי" הקרוב בפעם השנייה.

ההכרזות בהחלט הטילו פצצה ענקית, אין ספק שבעקבותיהן אפשר להגיד שליל נאס אקס בדרך להטביע עוד חותם ענקי בתעשיית המוזיקה בדרך הייחודית והקצבית שלו.

תגובות