לא רק בפורים: הזמרים שהתחפשו בקליפים שלהם. צילום מסך מהקליפ

לא רק בפורים: הזמרים שהתחפשו בקליפים שלהם

השבוע חל פורים או בשמו הלא רשמי "חג התחפושות" אבל הזמרים האלו הוכיחו לנו שלא צריך לחכות לפורים כדי להתחפש, והתחפשו בקליפים ללהיטים הגדולים שלהם!

 ונהפוך הוא! זאת הסיבה למה כולם מחכים לחודש אדר כדי למצוא תחפושת יפה וליום שלם להתחפש למישהו אחר. בין אם זה לגיבור על או לנסיכה, תמיד חג הפורים מסמל את השמחה אצל הילדים ולא רק בעקבות ההתחפשות. לרגל חג פורים שחל השבוע אספנו עבורכם רשימת זמרים שלא חיכו לפורים כדי לחוות את ההנאה של להתחפש והתחפשו בקליפים ללהיטים הכי גדולים שלהם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מארון 5

נתחיל עם להקת מארון 5 שלקחו צד קדימה בקליפ שלהם לשיר "Don't wanna know" והתחפשו לפוקימונים. בקליפ הם לקחו השראה מהמשחק "פוקימון גו" שהיה להיט באותה תקופה שבו אנשים צריכים ללכת לאסוף פוקימונים ברחוב. בקליפ כל אחד מחברי הלהקה מחופש לחיה דמיונית אחרת ואנשים רודפים אחריהם עד שהם לוכדים אותם באפליקציה.

 

 טיילור סוויפט

טיילור סוויפט ידועה בתור אחת שמשקיעה בקליפים שלה ואפילו משאירה בהם לפעמיים רמזים לשירים הבאים שלה. בנוסף היא גם ממש אוהבת להתחפש לדמויות שונות בקליפים שלה כמו למשל בקליפ לשיר "The man" שבו היא מחופשת ממש לגבר עד כדי כך שקשה לזהות אותה. השיר מדבר על כמה קל יותר היו החיים שלה אם היא הייתה גבר ועל ההבדלים בין נשים לגברים בתעשייה וזה משתקף גם בקליפ שבו רואים גבר חוגג את החיים ומקבל מה שהוא רוצה. רק בסוף הקליפ מגלים שבעצם טיילור גילמה את הגבר וזה הפתיע את כל העולם.

 

 האחים ג'ונאס

האחים ג'ונאס אוהבים לצרף את הנשים שלהם לקליפים ובשיר "What a man gotta do" הם גם גרמו להן להתחפש איתם. כל זוג התחפש לקומדיה רומנטית אחרת כך שג'ו וסופי התחפשו לזוג מגריז, ניק ופיראנקה התחפשו לזוג המסרט "שעשועים מסוכנים" וקווין ודניאל התחפשו לזוג מ-"אמרי לי כן" . השיר שמדבר על כל מה שהם מוכנים לעשות למען אהובתם מתאים לדמויות שהתחפשו אליהם שרק מחפשים אהבה.

 

 אריאנה גרנדה

גם אריאנה גרנדה הלכה על הרעיון של להתחפש לדמויות של סרטים בקליפ שלה לשיר "Thank you next". בקליפ היא מתחפשת לדמויות מסרטי נוער מפורסמים כמו "ילדות רעות", "לא רק בלונדינית", "מעודדות צמודות" ו"פתאום 30". בקליפ היא ממש משחזרת את הסצנות הכי אייקוניות מהסרטים האלו בליווי של עוד מלא אנשים מפורסמים כמו קריס ג'נר והחברים מויקטוריוס מאט בנט, ליז גיליס ודניאלה מונט.

 

קולדפליי

קולדפליי תמיד מביאים רעיונות מקוריים לקליפים שלהם כמו בקליפ לשיר "Paradise" שצבר מעל לאחד וחצי מיליארד צפיות. הקליפ מספר את הסיפור של מישהו המחופש לפיל ובתחילה הוא נמצא בכלוב ומצליחה לברוח ויוצא למסע בלונדון ועד לאפריקה כדי למצוא את מקומו בעולם ואז הוא מוצא עוד חברים פילים ומתחיל לנגן איתם וזה בעצם הגן עדן שלו. בסוף הקליפ מגלים שכריס מרטין היה בפיל שברח ושאר החברים הפילים הם שאר חברי הלהקה ובכך כריס מספר לנו שייעודו היה לשיר ולעשות מוזיקה עם קולדפליי.

 

קייטי פרי

ונסגור את הרשימה עם מלכת התחפושות - קייטי פרי. בכל קליפ שלה היא יוצרת עולם שונה ומתחפשת אליו בהתאם. כמו בשיר "Hot n cold" שהיא מתחפשת לכלה או גם בקליפ " Switch switch" שבי היא מתחפשת לשחקנית כדורסל. אבל הקליפ שההכי אהבנו שלה הוא לשיר "Dark horse".  בקליפ היא הופכת להיות סוג של קליאופטרה או מלכה מצרית ומחזרים מביאים לה מתנות שהם בעיקר יהלומים. מה שמיוחד בקליפ היא תשומת לב לתרבות המצרית אפילו בדברים הקטנים כמו כתב החרטומים וכדומה.

 

 

 

 

תגובות