סיכומוזיקלי: אביב אלוש לא מסתתר ורביב כנר מצמרר. צילום מהקליפ

סיכומוזיקלי: אביב אלוש לא מסתתר ורביב כנר מצמרר

איזה שבוע היה לנו השבוע! בין כל חגיגות הפורים שקרו, יצאו גם שירים חדשים ומעולים במוזיקה הישראלית, כדי לדאוג שלא תפספסו דבר, אספנו עבורכם את האהובים עלינו ביותר

השבוע היה שבוע מרגש ומלא באור, תחפושות, עדלאידעות ומלא כיף! ומה עוד יכול לשדרג שבוע כזה מלבד מוזיקה? אספנו עבורכם את השירים הכי טובים במוזיקה הישראלית שיצאו בשבוע האחרון כדי לוודא שתסיימו אותו ותיכנסו אל הסופ"ש במצב הרוח הכי טוב שאפשר! האזנה נעימה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אביב אלוש - תן לי את הכוח

הוא חוזר אלינו, כמו תמיד - עוצמתי וממלא. אביב אלוש בכל פעם מחדש נמצא כאן עם שיר חדש ומרגש שמראה לנו את היופי והכישרון שלו. וזה מה שכתב בחשבון האינסטגרם שלו - "האמת שהרגשתי שלא יכול להיות רגע מדויק יותר מפורים... החג שכל העניין שלו זה לגלות לנו את מה שמוסתר מאיתנו (מגילת אסתר) את זה שהעולם הוא הפוך, שרוב הדברים הנוצצים שאנחנו רודפים אחריהם כל חיינו הם בעצם רק תחפושת של האמת. מסכות על הפנים, מתחפשים ומחפשים את מי ואת מה? את מי שבאמת נמצא שם מתחת לתחפושת ולמסכה". מרגש!

לסיכום: אין עליו

 

אורטל ומיכל - מסכה

את השמות אורטל עמר ומיכל הקטנה אנחנו רגילים לשמוע בהקשרים אחרים לגמרי, אבל השבוע שיחררו השתיים דואט מפתיע במיוחד, שלא היינו מצפים לשמוע מהצמד. השיר מדבר על הדרך שעברו עד הנקודה בה הגיעו היום, בעל רמיזות על חייהם האישיים ובעיקר בעל המון קצב טוב וכזה שקשה להוציא מהראש. הסינגל הזה לגמרי בעל פוטנציאל ללהיט ואין ספק שהופתענו לטובה!

לסיכום: שומעים בלופים

 

גילי יאלו - אינסוף

זה מה שגילי מספר על השיר - "במשך שנים הרגשתי ערום בעברית, השפה מאוד ישירה ולא מתחנפת ולכן היה לי קשה לכתוב בעברית. עם הניסיון התחלתי להשתפר בכתיבה וזה נתן לי מוטיבציה לכתוב עוד ועוד. בימי הקורונה נערמו אצלי שתי מחברות מלאות טקסטים בעברית". עכשיו, הוא סוף כל סוף שיחרר את הסינגל הראשון שלו בעברית ואנחנו אהבנו! השיר קצבי וכיפי וכתוב בצורה מדהימה.

לסיכום: שילוב מושלם

 

Linet & Vivo - Günaydn

לינט היא אחת הזמרות המוכרות בטורקיה, ולאחרונה אף השתתפה בעונה האחרונה של אקס פקטור לאירווזיון, בשיתוף הפעולה הזה עם הדיג'יי Vivo מוכיחה לינט את הוורסטיליות שלה והיכולת לעבור בין סגנונות, מדובר בטראק מקפיץ שכיף לשמוע ולרקוד אליו ומתאים לגמרי לאווירה הפורימית והשמחה שעטפה אותנו בשבוע האחרון!

לסיכום: אהבנו מאוד!

 

ליאור מזרחי - כל השריטות

ליאור מזרחי היא בחורה צעירה אשר שיחררה השבוע את הסינגל הראשון שלה בשם "כל השריטות", הסינגל מעביר ביקורת על המציאות שלנו היום, בה הרשתות החברתיות מכתיבות את הטון ויוצרות חוסר ביטחון עמוק אצל צעירים מתוך מחשבה שהם צריכים להיות משהו שהם לא. הסינגל עמוק ונוגע בדיוק בנקודות הנכונות ואין לנו ספק שעוד נשמע עליה המון בהמשך.

לסיכום: מבטיחה

 

אמיר והצרפתים - ניתוק מוחלט

הסינגל החדש של אמיר והצרפתים מדבר על האכזבה שבפספוס, ועל תופעת האחד שברח. בסינגל מתוארים זוג אוהבים שרצו זה את זו אך פחדו להביע את רגשותיהם מתוך חשש להידחות, כאשר נפגשו שנים מאוחר יותר הם מבינים את גודל הפספוס, אך גם מבינים כי אין הזדמנות לחזור אחורה ולתקן את שקרה ולכן נאלצים לקבל את המצב שנוצר. השיר מעביר את הרגש של הדובר בצורה מדויקת ומכניס אותנו לתוך התהליך שהוא עובר.

לסיכום: מרגש וכנה

 

לי שטרית - דרך

השיר החדש של לי שטרית אכן מייצג את המסע והדרך שהזמרת עוברת, שטרית שאפה במשך שנים להפוך לזמרת אך כמעט וויתרה על חלומה ובדרך אף גנזה את אלבום הבכורה שלה, אך לפני כחודש, שאביה נפטר, החליטה שטרית כי היא מגשימה את חלומה ואת עצמה עבורו אשר תמך לאורך כל הדרך בקריירה המוזיקלית שלה. הסינגל מדבר על המהמורות והקשיים בדרך לחלום הנשגב ומציג את אהבתה העזה לתחום המוזיקה.

לסיכום: התאהבנו!

 

אביב פק - כמה קשה

באביב נתקלנו לגמרי במקרה והתאהבנו. אביב היא אחת מהאנשים האלו שאפשר להקשיב להם כל היום וכל הלילה ולהרגיש שהגענו למקום רגוע וטוב. השירה שלה והנוכחות כל כך נעימה וגורמת לנו לרצות להישאר ולהקשיב לעוד. כך גם השיר החדש שלה - "כמה קשה" גרם לנו להרגיש והכריח אותנו לחזור אחורה כדי להקשיב לה עוד. ממליצים בטירוף.

לסיכום: מקסימה

 

שווה האזנה

רביב כנר - הולכת איתך

השבוע התארח רביב כנר באולפן של רדיוס 100FM בתוכנית של מושיקו שטרן ושר את "הולכת איתך" של נרקיס. הביצוע שלו לגמרי מצמרר ומראה את הקול שלו בצורה הכי חשופה וכנה שיש! אהבנו ורוצים לשמוע עוד בסגנון הזה ממנו.

תגובות